Ik heb zojuist een Moto Z2 Force gekregen (refurbished) ter vervanging van een andere telefoon. En deze telefoon heeft scherpe randen rond de fingerprint sensor en aan de randen van het scherm. Mijn collega's zijn van mening dat dit niet zo hoort (bad screen replacement) maar de moto helpdesk is van mening dat dit normaal is.
Is er iemand de eigenaar van zo'n telefoon en kan die mij vertellen of dit inderdaad normaal is? Als ik met mijn vinger van links naar rechts over de fingerprint sensor heen wrijf, blijven en huidschilfertjes aan de randen zitten (ja, ik heb mijn handen gewassen).
En, als er iemand in de buurt van Rotterdam Centraal is met zo'n telefoon, mag ik dan even voelen?
Is er iemand de eigenaar van zo'n telefoon en kan die mij vertellen of dit inderdaad normaal is? Als ik met mijn vinger van links naar rechts over de fingerprint sensor heen wrijf, blijven en huidschilfertjes aan de randen zitten (ja, ik heb mijn handen gewassen).
En, als er iemand in de buurt van Rotterdam Centraal is met zo'n telefoon, mag ik dan even voelen?
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.