Ik heb gisteren de behuizing, het toetsenbord en het trackpad van een Lenovo laptop Y50 vervangen. Alles is goed gegaan maar bij het opstarten van windows begint het scherm te flikkeren, als windows helemaal is opgestart dan is alles weer normaal. We hebben daarna zelfs nog een uur gegamed zonder problemen. Ik dacht eerst dat het probleem in de LCD kabel zat maar dat is dus niet zo. Dit probleem was er niet voor de reparatie, dus ik begrijp niet zo goed wat dit zou kunnen veroorzaken, op internet vind ik alleen maar problemen die veroorzaakt worden door drivers e.d. maar dit probleem kwam opspelen na de reparatie, heeft iemand een idee waar ik het kan zoeken?
Maar heb je wel al andere/nieuwere drivers geprobeerd?
Zelf was mijn ingeving ook de drivers aangezien die geladen worden bij het starten van Windows.
oh en het is Reparatie...;-)
Zelf was mijn ingeving ook de drivers aangezien die geladen worden bij het starten van Windows.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik had de drivers gisteren verwijderd met DDU en daarna opnieuw geinstalleerd, probleem bleef helaas. En ja dat weet ik... Is een tikfout in de titel, in de tekst staat het wel goed.Wylana schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:07:
Maar heb je wel al andere/nieuwere drivers geprobeerd?
Heb je de mogelijkheid om te testen met een monitor?
Als het daar niet op flikkert dan zit het hem in het scherm van je laptop. Als het daar ook flikkert lijkt het mij een driver/software/windows issue.
Als het daar niet op flikkert dan zit het hem in het scherm van je laptop. Als het daar ook flikkert lijkt het mij een driver/software/windows issue.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Goede tip, ga ik even proberen vanavond. Ik vermoed dat het niet zal helpen omdat het probleem na het opstarten is verdwenen. Maar uitsluiten kan geen kwaad.
Helaas is het probleem gebleven, ook na het opnieuw installeren flikkert het scherm tijdens het opstarten maar niet daarna, er kan rustig uren worden gegamed na het opstarten. Het probleem zit dus niet in het scherm.
Pagina: 1