If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Niemand?
Verwijderd
heeft ie de policy niet ge-cp-ed...dus maw moet je niet een andere maken en die eerst toe kennen ofzo
...
/me heeft geen verstand van novell btw;)
/me heeft geen verstand van novell btw;)
Verwijderd
Een policy schrijft wat weg in de registry van het werkstation. Je moet dus een policy maken waarin je alles wat je hebt dichtgezet weer open zet. Sim-pel.
Als dat niet werkt moet je even op dat werkstation kijken of de workstation manager geinstalleerd is. (Bij de netwerkclient).
Als dat niet werkt moet je even op dat werkstation kijken of de workstation manager geinstalleerd is. (Bij de netwerkclient).
Dat had ik uiteraard al geprobeerd...Op vrijdag 20 juli 2001 12:38 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Een policy schrijft wat weg in de registry van het werkstation. Je moet dus een policy maken waarin je alles wat je hebt dichtgezet weer open zet. Sim-pel.
Zo sim-pel is het dus ook weer niet
Op het werkstation draait de workstationmanager gewoon. De desbetreffende PC reageerde gewoon niet meer op veranderingen in de policy, waar alle andere clients dit wel gewoon deden. Omdat de PC toch al wat problemen had heb ik maar een image teruggezet en er verder niet veel tijd aan verspild.