Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Android-wereld

Mijn naam is Olaf.

Ik heb een groot probleem, ik heb van AliExpress een Skoda-radio gekocht.
Nu is het probleem met de radio dat er 2 applicaties (app) zijn die ik mis, die er niet op geïnstalleerd zijn.
En de fabriek contactpersoon negeert me volledig voor het helpen.
Wat ik mis is het volgende:
1) de auto-instellingen (instelling van de bandenspanning, lichten die thuiskomen / vertrekken naar huis, en meer.
2) de auto-info (informatie over olie, water bijvullen, afgelegde weg, km stand, en meer.
Is er iemand die me kan helpen om de ontbrekende ... APK van deze 2 apps te vinden.
zo dat ik ze kan instaleren.
Het is voor skoda radio / Volkswagen, Android 7.1.1. 2017

http://s.aliexpress.com/FFjaEbAZ

Afbeeldingslocatie: https://i1067.photobucket.com/albums/u423/olaf2273/car%20info_zpstjj9ftxv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i1067.photobucket.com/albums/u423/olaf2273/car%20settings_zps471kol8m.jpg

Groeten Olaf

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Dit is natuurlijk een android unit die niks kan met het originele motor management.

Dus zelfs als je die apk's zou vinden, kan je er niks mee.

De enige manier die iets soortgelijks zou kunnen is een obd2 bluetooth module,
en bijvoorbeeld de torque app.

Misschien is het handig als je even er bij zet, om wat voor wagen het gaat.
Wat ik even heel snel zo zie, is dat er een my-skoda app is voor op je telefoon.
Die kan een en ander weergeven. (zie de skoda site).

[ Voor 29% gewijzigd door ppeterr op 04-09-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd en helaas is het delen van APK files op Tweakers niet toegestaan, ik laat het nu nog even open, wellicht zijn er mensen met andere tips. Maar hou daar wel rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi het kaat om een skoda octavia FL 2017.
bij mijn vorige auro golf 7 deet deze app het perfekt

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:15:
hoi het kaat om een skoda octavia FL 2017.
bij mijn vorige auro golf 7 deet deze app het perfekt

greets
Was het bij je vorige auto ook een chinese cloon radio of de originele van VW

Volgens je eigen link werkt 'ie met de 2014-2016 octavia. Goede kans dat VAG het protocol gewijzigd heeft en je radio niet kan communiceren met de auto, of niet goed aangesloten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Verwijderd Je zou eens een balletje op kunnen gooien in 't VCDS topic hier op GoT maar gezien je een volledig onbekende unit hebt gekocht geef ik je niet veel kans op een werkende set (dat apparaat zal bekend gemaakt moeten worden op de controller van de auto).

Hoezo heb je overigens een nieuwe "Skoda Radio" in China gekocht terwijl je in een Golf VII standaard al een werkende combi had volgens eigen zeggen?

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 04-09-2018 14:30 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ho wimmel

Op mijn golf 7 zat een standaard radio zonder gps.
En had een standaard uitrusting. Kwa uitvoering.
Om toen tijdens de koop,een gps radio er bij te kopen van VW. Koste dit toen al gauw rond de 1000, euro extra
Ik had toen een Android radio gekocht 10.2 inch, deze had alles er op en er aan. (250.euro)
Ik luister en gebruikte meestal MP4 bestanden.

Bij de skoda fl 2017 is het interieur het zelfde als die van 2016 .
De app die ik mist, werkt zowel op VW, en Skoda, want en ze hebben de zelfde inbus besturing.
Bij mijn Skoda heb ik de gewone radio er uit gehaald,( met deze kon je de instellingen veranderen,)maar om dat ik graag naar MP4 video clips kijk tijdens het rijden ( ik weet het, mag niet ; ) ) tevens is het beeld ook 10.2inch.
Om dat de app niet geïnstalleerd is op de Android radio, kan ik mijn instellingen zo als bandendruk, niet instellen of reseten, Vandaar dat ik iemand zoek, die de app’s heeft op zijn Android radio,en deze kan koperen voor mij .
Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:48:
Om dat de app niet geïnstalleerd is op de Android radio, kan ik mijn instellingen zo als bandendruk, niet instellen of reseten,
Als je die andere autoradio nog hebt, kan je die er toch simpelweg zelf even vanaf kopiëren?
Vandaar dat ik iemand zoek, die de app’s heeft op zijn Android radio,en deze kan koperen voor mij .
Zoals al aangegeven het delen van APK-files op Tweakers is niet toegestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hellaas is met de auto mee verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:59:
hellaas is met de auto mee verkocht
Zoek in 't VCDS Topic hier op GoT even contact met bijv. @Rainesh ... Die kan je waarschijnlijk, vanuit z'n blote mouwen en luie stoel, meteen vermelden wat je wel en niet kunt verwachten van dat apparaat ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1