Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een 4K Tv voor in de woonkamer, aangezien er nog steeds een 32inch scherm staat.
Wat is je budget?
Mijn budget is max€1000,- (liever er onder)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, Gamen Films en Sport kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
LG 49SK8500 (€875,- deze week bij de Mediamarkt met clubledenactie en cashback.
Sony 49XF8505 €925,-
LG 49SJ810V €675,-
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb de eerste 2 Tv's vandaag bekeken in de mediamarkt. De onderste niet, maar nu is mijn vraag zijn die andere 2 die €200/250 extra waard.
Over de SJ810V zijn heel veel reviews te lezen, maar over de andere 2 toch een stuk minder.
In mijn ogen lijken ze redelijk hetzelfde alleen is de SJ810V een jaar ouder.
En de 49SK8500 beschikt als enige over FALD en Direct-Led, waardoor die mij als beste tv doet overkomen, maar is dat ook zo?
Graag zou ik willen weten wat de grootste verschillen zijn tussen deze Tv's zijn, en wat dan de beste keus zal zijn. En of er nog andere Tv's binnen het budget zijn die het bekijken waard zijn.
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een 4K Tv voor in de woonkamer, aangezien er nog steeds een 32inch scherm staat.
Wat is je budget?
Mijn budget is max€1000,- (liever er onder)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, Gamen Films en Sport kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
LG 49SK8500 (€875,- deze week bij de Mediamarkt met clubledenactie en cashback.
Sony 49XF8505 €925,-
LG 49SJ810V €675,-
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb de eerste 2 Tv's vandaag bekeken in de mediamarkt. De onderste niet, maar nu is mijn vraag zijn die andere 2 die €200/250 extra waard.
Over de SJ810V zijn heel veel reviews te lezen, maar over de andere 2 toch een stuk minder.
In mijn ogen lijken ze redelijk hetzelfde alleen is de SJ810V een jaar ouder.
En de 49SK8500 beschikt als enige over FALD en Direct-Led, waardoor die mij als beste tv doet overkomen, maar is dat ook zo?
Graag zou ik willen weten wat de grootste verschillen zijn tussen deze Tv's zijn, en wat dan de beste keus zal zijn. En of er nog andere Tv's binnen het budget zijn die het bekijken waard zijn.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Jamonvv op 04-09-2018 18:52 ]