In het onlangs door ons gekochte huis zijn we bezig met de aanleg van vloerverwarming op de begane grond en de 1e verdieping. In onze optiek is het goed (met opgroeiende kinderen) om op termijn de slaapkamers individueel te kunnen opstoken, in de (inloop-)badkamer sowieso, etc. Dus ik kom op een multizone-systeem uit, waarbij het Honeywell Evo systeem er goed uit ziet. Ik kan niet mega-veel ervaringen met dit systeem terugvinden, maar heb ook nog niet veel alternatieven gevonden.
Iemand tips, ervaringen? Ik hoef niet per se een slim lerend apparaat wat merkt wanneer ik naar de WC ga of thuis kom, vind het individueel kunnen regelen en evt. bedienen met een app (liefst Homekit, wat Evo dan weer net niet heeft) eigenlijk handiger/nuttiger.
Iemand tips, ervaringen? Ik hoef niet per se een slim lerend apparaat wat merkt wanneer ik naar de WC ga of thuis kom, vind het individueel kunnen regelen en evt. bedienen met een app (liefst Homekit, wat Evo dan weer net niet heeft) eigenlijk handiger/nuttiger.