*Baby in titel moet uiteraard Kaby zijn*
In mijn zoektocht naar een nieuwe midrange laptop ben ik twee laptops tegengekomen waar ik niet tussen kan kiezen. Ik vroeg me af of iemand me kan adviseren welke de betere keuze is, of misschien een beter alternatief kan aanbevelen. Het verschil zit hem vooral in de processorcodenaam en videokaart. Hieronder de keuzes:
- HP Pavilion 15-cs0960nd
pricewatch: HP Pavilion 15-cs0960nd
- Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH
pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003XMH)
Wat ga je met je laptop doen?
Deze wil ik vooral thuis gebruiken voor werk maar zo nu en dan een game op kunnen spelen. Hoeft geen high-end te zijn.
Wat is je budget?
Rond de 700 - 800 eu.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In eerste instantie niet. Accuduur vind ik wel redelijk belangrijk ivm werken op de bank.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP en Lenovo lijken mij beter uit de test komen dan Acer. Maar mocht ik het mis hebben hoor ik dat ook graag. Andere suggesties zoals Asus ook welkom.
In mijn zoektocht naar een nieuwe midrange laptop ben ik twee laptops tegengekomen waar ik niet tussen kan kiezen. Ik vroeg me af of iemand me kan adviseren welke de betere keuze is, of misschien een beter alternatief kan aanbevelen. Het verschil zit hem vooral in de processorcodenaam en videokaart. Hieronder de keuzes:
- HP Pavilion 15-cs0960nd
pricewatch: HP Pavilion 15-cs0960nd
- Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH
pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003XMH)
Wat ga je met je laptop doen?
Deze wil ik vooral thuis gebruiken voor werk maar zo nu en dan een game op kunnen spelen. Hoeft geen high-end te zijn.
Wat is je budget?
Rond de 700 - 800 eu.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In eerste instantie niet. Accuduur vind ik wel redelijk belangrijk ivm werken op de bank.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP en Lenovo lijken mij beter uit de test komen dan Acer. Maar mocht ik het mis hebben hoor ik dat ook graag. Andere suggesties zoals Asus ook welkom.
[ Voor 1% gewijzigd door Dsc91 op 03-09-2018 21:39 . Reden: Foute titel ]