Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis tuin en keuken surfen, mailen en zeker af en toe een game (PUBG, SCUM, Minecraft met de kids) spelen. Vroeger veel games gespeeld en sinds de kinderen er zijn bijna niet meer. Nu heeft de oude pc gedeeltelijk de geest gegeven en heb ik dus een goed excuus om een nieuwe pc te kopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat eerst op max €1000 maar zit nu op een systeem van €840 (Azerty) en dat is ook goed, mag dus richting de €1000,- gaan maar dan moet het echt veel meerwaarde hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn tower gewoon mee naar de nieuwe build en heb nog een Philips CRT monitor
die ik voor nu nog even meeneem maar snel wil vervangen voor een LCD. Muis, toetsenbord e.d. heb ik ook nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Liever niet te luid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn budget.
Hier mijn opzet. Ben benieuwd of dit allemaal goed samen gaat werken en of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Heb het meeste uit de laatste BBG gehaald en hier en daar wat aangepast zodat ik alles bij Azerty kan halen, vandaar ook dat ik op een prijs van €840,- uit kom. Ga alles gewoon zelf in elkaar zetten.
Gewoon huis tuin en keuken surfen, mailen en zeker af en toe een game (PUBG, SCUM, Minecraft met de kids) spelen. Vroeger veel games gespeeld en sinds de kinderen er zijn bijna niet meer. Nu heeft de oude pc gedeeltelijk de geest gegeven en heb ik dus een goed excuus om een nieuwe pc te kopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat eerst op max €1000 maar zit nu op een systeem van €840 (Azerty) en dat is ook goed, mag dus richting de €1000,- gaan maar dan moet het echt veel meerwaarde hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn tower gewoon mee naar de nieuwe build en heb nog een Philips CRT monitor

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Liever niet te luid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn budget.
Hier mijn opzet. Ben benieuwd of dit allemaal goed samen gaat werken en of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Heb het meeste uit de laatste BBG gehaald en hier en daar wat aangepast zodat ik alles bij Azerty kan halen, vandaar ook dat ik op een prijs van €840,- uit kom. Ga alles gewoon zelf in elkaar zetten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,95 | € 161,95 |
1 | Gigabyte B450M DS3H | € 73,04 | € 73,04 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC | € 295,- | € 295,- |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 138,- | € 138,- |
1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,50 | € 62,50 |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 86,95 | € 86,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,44 |