Hoe heet dit onderdeeltje van een kunststof draai/kiepraam?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.117 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

Topicstarter
Beste Tweakers,

Bij onze draai kiep deur is het volgende onderdeel afgebroken waardoor de deur niet meer goed in kiepstand blijft staan.
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/eVYtkK/Whats_App_Image_2018_09_03_at_19_58_47_2.jpgAfbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/nLSKQK/Whats_App_Image_2018_09_03_at_19_58_47_1.jpgAfbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iSeYkK/Whats_App_Image_2018_09_03_at_19_58_47.jpg

Weet iemand hoe dit onderdeel heet en waar ik deze kan kopen/bestellen? Mijn google advontuur heeft niks opgeleverd en daarom vraag ik het aan jullie.

Bij voorbaat dank,
Url

[ Voor 20% gewijzigd door Url op 03-09-2018 20:04 ]

Rechargingshow | rechargingshow.com

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Wat Is het merk van je kozijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht geen overbodige vraag, maar heb je nog garantie erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:39
Zoals @Anoniem: 320788 al zei, welk merk is het? Anders kom je echt geen steek verder.
Staat vaak op de kopse kant van de deur of t raam, soms ook op de greep of het schild.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 08-10-2023 10:17 . Reden: Nickname aangepast ]

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
@Url Als ik op 'draaikiepraam onderdelen' google kom ik op verschillende webwinkels uit die onderdelen voor draaikiepramen verkopen. Jouw specifieke onderdeel zie ik niet zo snel, maar misschien kan je het wel bij een van deze winkels er naar vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Is dit niet een sluitnok van het raam? Zal wel waarschijnlijk per merk iets verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

Topicstarter
Dacht dat het allemaal een beetje universeel zou zijn. Maar na nadere inspectie is het een GU (Gretsch Unitas).

En denk niet dat er nog garantie op zit. Woon pas zelf 2 jaar in dit huis en geen idee hoe lang ze er precies inzitten al de kozijnen.

Rechargingshow | rechargingshow.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Dan zou ik even met hun contact zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Staat die hier op de 2e bladzijde, in het vakje rechtsboven getekend? Kan zijn dat het een nieuwere versie is.
https://www2.g-u.com/typo....php?file=044325_l_en.pdf

En anders kun je andere tekeningen hier vinden. Even filteren op Drehkippbeschlage en PVC Allgemein, je krijgt dan alleen de PDF's voor kunststof draaikiepsystemen, zoals je zou verwachten.

[ Voor 42% gewijzigd door sypie op 04-09-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:28
Titelfix

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stirfje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik ben zelf een tijd aan het zoeken geweest. Uiteindelijk via GU in contact gekomen met POLVO/Leys. Het betreft een onderdeel van een raamespagnolet. Zit genageld aan het espagnolet. Ik betaalde nog geen €20 voor een nieuw raamespognolet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 23:23
stirfje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:41:
Ik ben zelf een tijd aan het zoeken geweest. Uiteindelijk via GU in contact gekomen met POLVO/Leys. Het betreft een onderdeel van een raamespagnolet. Zit genageld aan het espagnolet. Ik betaalde nog geen €20 voor een nieuw raamespognolet.
Ik mag toch hopen dat TS het na 5 jaar zoeken al gevonden heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Daarom, oude topics blijven in de sloot :)

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.