Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Trilogy1986
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-02-2021
Hallo Tweakers ik heb en probleem met mijn ram.

als eerste dit is mijn systeem.

CPU AMD ryzen 7 1800x
Rog strix x370-f Gaming
heb 16 GB ram 4x4gb
Radeon RX 580

Draaide altijd goed tot en dag staart ik mijn computer op nicks aan de hand.
Geeft gewoon 16 gb aan tot dat hij vast loopt.
Dat geen in 1 keer daar voor nooit gebuurt nu loopt mijn computer altijd 1 keer vast.
Naar de re start heb ik in 1 keer maar 7.8 gb dan geeft die aan in windows 16gb (7.8 beschikbaar).
Maar in bios geeft die wel 16gb aan heb al van alles gebroberrt .
Bios geupdate windows opnieuw geinstalert drivers geupdate .
Ik wet het niet meer wet wel dat als gweoon goed was 5 maand lang.
toen begon die er me zelfs als ik gelijk naar bios ga loopt die gewoon vast 1 keer.
wat kan ik nog meer doen kan iemand mij helpen.

PS : zitten wel wat spelfouten in dink ik maar kan ik niet aan doen ben zelf best wel dislectsies

Alle reacties

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-11 07:37
Probeer eens de aanbevolen instellingen in je bios terug te zetten, en even een memtest draaien om problemen met je ram uit te sluiten.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Welk geheugen heb je precies, en heb je al eens getest met twee modules?

• Trilogy1986
Ik heb mijn bios allen keer gereset en een ram test gedaan kwam nicks uit

• Trilogy1986
Nee dat heb ik nog niet dat zaal ik nog proberen

• Trilogy1986
spijk860 schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:36:
Probeer eens de aanbevolen instellingen in je bios terug te zetten, en even een memtest draaien om problemen met je ram uit te sluiten.
Ik heb mijn bios allen keer gereset en een ram test gedaan kwam nicks uit

• Trilogy1986
Nielson schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:36:
Welk geheugen heb je precies, en heb je al eens getest met twee modules?
Nee dat heb ik nog niet dat zaal ik nog proberen

maar als ik en dag latte mijn computer weer opstart heb ik eerst wel weer 16 gb tot dat die weer vastloopt
Modbreak:Meerdere keren achter elkaar posten is niet toegestaan. Als je iets toe te voegen hebt voordat iemand op je post gereageerd heeft, gebruik de "wijzig"-knop. Je kunt prima meerdere berichten in een enkele post quoten, dat is dus ook geen reden voor meerdere posts achter elkaar.

[ Voor 47% gewijzigd door dion_b op 03-09-2018 22:59 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer dan ook meteen eens de edit knop / link ipv iedere keer een nieuwe post te maken. In tegenstelling tot de facebooks van deze wereld stellen wij het hier niet op prijs als je iedere keer met een nieuw bericht reageert als je de laatste daarvoor bent geweest.

Inhoudelijk: neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door, doe wat daar staat en meld het resultaat ff terug, dus wat je gedaan hebt en wat het resultaat was.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Trilogy1986
The Eagle schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:59:
Probeer dan ook meteen eens de edit knop / link ipv iedere keer een nieuwe post te maken. In tegenstelling tot de facebooks van deze wereld stellen wij het hier niet op prijs als je iedere keer met een nieuw bericht reageert als je de laatste daarvoor bent geweest.

Inhoudelijk: neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door, doe wat daar staat en meld het resultaat ff terug, dus wat je gedaan hebt en wat het resultaat was.
oké zaal ik doen
Pagina: 1