Toon posts:

Van DVD naar USB

Pagina: 1
Acties:
  • 1.894 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste allemaal,

Ik heb afgelopen week 12 nieuwe, originele dvd’s gekocht, maar de pc waarop ik ze wil kijken heeft geen cd-speler meer. Daarom wil ik de dvd’s voor eigen gebruik 1 op 1 als .iso bestand naar mijn usb-stick kopieren zodat ik ze toch kan afspelen. Helaas makkelijker gezegd dan gedaan, want de dvd’s lijken beveiligd te zijn. Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, Clone dvd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Clone dvd, maar kan schijf niet lezen. Any dvd maar werkt nog steeds niet. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt tools om die beveiliging eraf te halen. Welke dat is kan ik niet zeggen, want dat gaat tegen de forumpolicy in.

Maar waarom wil je 't ding naar een .iso rippen? Gewoon naar mp4 of mkv is toch veel praktischer? Kun je 'm gelijk afspelen met je mediaplayer ipv de image eerst te moeten mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik wil graag de volledige inhoud op mijn stick hebben. Vandaar .iso. Ik heb er echt goed over nagedacht:):)
Is er iemand anders die mij kan helpen

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:07

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 18:42:
Is er iemand anders die mij kan helpen

Groet
Ik denk het niet, want om die beveiliging eraf te halen moet je minder legale dingen doen en dat mag hier niet aangeraden worden.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dvd drive via usb dan maar?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat wil ik ook niet. Ik wil het echt op mijn usb hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 20:43
Tja, je geeft het zelf al aan. DVD's zijn beveiligd. Dus om ze zonder DVD drive op je laptop te gebruiken moet je die beveiliging omzeilen.

Hoe dat moet is al jarenlang bijna common knowledge te noemen, maar ga je niet bij geholpen worden op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Je kocht 12 nieuwe dvd's en kwam er thuis ineens achter dat je pc geen dvd-speler meer had? Dat lijkt me een heel erg irritante situatie.

Even los van deze plotselinge verdwijning van je dvdspeler is alles hierover wel gezegd. Wij kunnen je helaas niet helpen. Deze gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.