Toon posts:

Tony Hawk Pro skater 2

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar istie weer met een topic over T Hawk

Ben in de tussen tijd een heel stuk opgeschoten en heb al een aantal levels op 100% afgerond.

maar wat ik niet begrijp is het feit, als je stunts doet om de sick score te halen, die tricks worden steeds minder punten waard...en dus als die sick score hoog ligt is het heel moeilijk om deze te halen...

ik kom meestal niet hoger dan een score van 15,000 per trick (heel hoog springen op een ramp en dan de trick zo lang mogelijk uitvoeren en met de hoop als perfect weer terecht te komen.).

in uitzondering haal ik ook wel eens scores van 20,000 maar das de top..

hoe kan ik hogere scores halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 20:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Multipleyeren... zo veel mogelijk tricks doen in mid-air.. als je lekker hoog komt is 3 tricks goed te doen.. met beetje timing 4 tricks ook.. en dan natuurlijk daarbij flink spinnen (minimaal 540).. dan kom je makkelijk boven die 20.000 per keer..

En als je beetje geoefend hebt kan je dat soort tricks manual landen.. wat ook weer een trick is.. dus weer een extra multipleyer. en vanuit die manual weer doorgaan in een andere trick (een grind ofzo).. etc. etc. etc.

En natuurlijk is het handig om wat coole specials te hebben (die je snel kan uitvoeren zodat je ze mid-air met nog 2 andere tricks kan doen).... je hebt toch al wel wat specials gekocht he? dan vliegt je score echt omhoog... dan is de laatste sick-score (250.000) wel te halen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja dat is he, veel trucjes achter elkaar doen, haal je meestal 10 voudige dus 200.000 punten, heb 1 keer met 1 sprong 500.000 punten gehaald. >:)
leuke tip, in marseille, meteen naar links waar je start, tegen muur -> wallride -> jumpen, boven op grinden -> omlaag springen -> op vuilnis bak grinden. Kan je effe oefenen met multitricks.
P.s. steeds als je springt (dus bv van boven op huis[of wat het ook is] op vuilnis bak) ook steeds grabs en tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:02

L0g0ff

omg

Allemaal prutsers

weet je waar je op moet oefenen:
door bijv na een grind pijlomhoog->pijlomlaag voor dat je op de grond komt te doen kun je makkelijk veel score halen.

Je punten tellen dan gewoon door dus dan doe je een move dan weer pijlomhoog->pijlomlaag dan rijd je ff verder maak je vaart weer een move weer pijlomhoog->pijlomlaag enz enz enz
zo haal je elke score die je maar wilt. :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus mijn volgende vraag...ik heb gezien dat je specials kan kopen en dan koppelen onder een toets

ik heb er een gekocht en dan onder bijv -> <- +G gezet

maar als ik dan in de lucht (met balk vol) die move doe dan doet ie het niet :?

je kan ze ook koppelen als -><- +S (maar wat is dan die S)

K = kick
G = Grab
etc

maar waar zit dan de knop voor S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op elk knopje drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:01
Ik ram er altijd gewoon op los, en ik ben nu al bij het laaste level, Bullring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op donderdag 19 juli 2001 10:59 schreef OhMyGod het volgende:
Allemaal prutsers

weet je waar je op moet oefenen:
door bijv na een grind pijlomhoog->pijlomlaag voor dat je op de grond komt te doen kun je makkelijk veel score halen.

Je punten tellen dan gewoon door dus dan doe je een move dan weer pijlomhoog->pijlomlaag dan rijd je ff verder maak je vaart weer een move weer pijlomhoog->pijlomlaag enz enz enz
zo haal je elke score die je maar wilt. :)
[blaatmode]
Prutsers he? Wat zei ik hierboven ook alweer? Landen met een MANUAL!... en wat doet pijlomhoog->omlaag... juist.. een manual :)
[/blaatmode]

G=Grab
K=Kick
S=Slide? (grinden dus)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 11:32 schreef Creepy het volgende: [..] [blaatmode] Prutsers he? Wat zei ik hierboven ook alweer? Landen met een MANUAL!... en wat doet pijlomhoog->omlaag... juist.. een manual :) [/blaatmode] G=Grab K=Kick S=Slide? (grinden dus)
maar een grab doe je toch in de lucht? waarom als ik een special koppel aan de <- + naar beneden + G dan doet ie een normale grab...echt vreemd....
of komt dat dat ie de normale grab (bijvoor beeld een melon een vaste kombie heeft en dat je die niet kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 11:18 schreef Kayz het volgende:
Ik ram er altijd gewoon op los, en ik ben nu al bij het laaste level, Bullring :)
JA doe ik ook altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

manual na manual na manual met truukjes ertussendoor werkt erg goed. Werk meer met grabben, dan met flippen, want grabben levert veel meer punten op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
ik gebruik nooit manual.

altijd gewoon naar een ramp > kickflip > Judo nogwat > kickflip.

of iets anders gelijks wat ik krijg door wat op die knopjes te rammen.

wanneer dat op een gegeven moment minder punten op gaat leveren een lang stuk proberen te grinden, met af en toen 180 olie, zodat je board omdraait > multiplier.

en dan een paar keer met je poten op die rand gaan hangen en dan weer bij het begin beginnen waar je weer opnieuw veel punten voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

idd... als eerste een flip dan een trick en dan een flip geeft vaak 20.000 punten mits je perfect land natuurlijk en als ze steeds minder waard worden doe dan es een lip trick tussendoor .. een plant of een grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Je kan specials toekennen aan elke knoppen combo..

je kan dus een bijv. de black-slide toekennen aan een grab of kick combo.. maar als je airtime hebt boven een ramp en die combo uitvoert zal die special dus niks doen aangezien het een slide special is en je die dus boven een lip/rail o.i.d. moet uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ff een ander voorbeeld van een special uitvoeren zonder combo's:

met Rune kun je bij air time de linker en rechter toets indrukken en op grab drukken....dan krijg je crist air

nou dies simpel en leverd veel punten op..

nou wou ik een andere special toekennen (zonder combo te doen en in air...maar hoe?)

er zijn toch wel specials die ook in air moeten en die zo makkelijk in te stellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn record op GBA ligt nog al heel veel hoger op de GBA: Perfect Balans mode on, en dan bij Skate Ventura in die bak grinden :)
Kan je zolang als je wilt doorgaan.
Maar in het Warehouse levels moet je 3 OldSkool gaps vinden hè, ik weet alleen niet welke, jullie wel? 2 heppik er al:
Stijgers bij water en over dat startgedeelte heen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Voor hoge scores moet je gewoon een hele hoop tricks aan mekaar koppelen dus niet alleen grabs en flips, maar ook grinden en manual gebruiken. Je begint bijvoorbeeld met grinden, tijdens het grinden spring je met een korte grab, weer grinden, van de buis af springen met een flip, manual doen, weer grinden enz enz. Zo kunnen scores echt supersnel oplopen. Mijn broertje en een maat van me kunnen dat echt goed, die kunnen dus met een trick (eigenlijk een grote combo dus) echt superveel punten halen en met superveel bedoel ik dus in de 100000'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op donderdag 19 juli 2001 14:06 schreef robbinh het volgende:
Mijn record op GBA ligt nog al heel veel hoger op de GBA: Perfect Balans mode on, en dan bij Skate Ventura in die bak grinden :)
Kan je zolang als je wilt doorgaan.
Maar in het Warehouse levels moet je 3 OldSkool gaps vinden hè, ik weet alleen niet welke, jullie wel? 2 heppik er al:
Stijgers bij water en over dat startgedeelte heen springen.
aan de achterkant van het leven hebbie een lange betonnen rand/ramp. die over de gehele achtermuur loopt! (net achter die steiger bij het water)

die rand loopt eerst parallel aan de achterste muur..maar halverwege zit er een ronding en zodat ie naar voren loopt, en daarna weer een ronding zodat ie terug naar achteren loopt, en daarna weer gelijk aan de muur. over die ronding moet je springen

stukje ASCII ART :-)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
____    ______________
    \  /          \
 A  |  |  B      |
    \__/          |
         taxi     |
w     
a     
t     
e
r

dus van punt a naar punt b springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Gewoon no-comply of boneless en daarna een 540 judo/stalefish/japan air of madonna :) haal ik altijd wel 40.000 - 60.000 punten mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:02

L0g0ff

omg

http://www.planettonyhawk.com/
hier hebben ze echt geile filmpjes :) Daar kan je echt wat van leren *D

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!