Toon posts:

Kan opgeslagen media afspelen op de pc maar niet op de tv ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• caheal54
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 09-09-2018
Mijn vraag
Wat kan de oorzaak zijn van deze storing en hoe is die te verhelpen.?...
Sorry het gaat over een IMOGA
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Leverancier geen antwoord....

[Voor 6% gewijzigd door caheal54 op 03-09-2018 16:30]

Alle reacties

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 09:14
Misschien even opnieuw proberen en duidelijk uitleggen wat het probleem is, wat je waarop hebt aangesloten en hoe. Welke stappen je al hebt genomen om het op te lossen etc.

Wat is een IMOGA??

• KirovAir
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-09 19:39
Je TV ondersteund vaak andere videocodecs dan je PC. (Meestal: minder)
Het feit dat je PC een video af speelt geeft 0 garantie dat je TV dit kan. Zoek online naar de specificaties / videocodecs die je TV wel ondersteund en zet het bestand om naar dat formaat.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-09 23:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo caheal54, welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je helder en duidelijk bent en daarnaast zelf ook het één en ander probeerd uit te zoeken. Nu ontbreken er een paar puntjes aan jouw openingspost.

Welke hardware gebruik je, merk en type, zowel van het media apparaat, TV en eventueel de Pc. Waar heb je de content exact op staan en van welk file systeem is de opslag voorzien.

Ook wat doet het exact niet? Zie je de 'inhoud' wel op TV, maar wordt het niet afgespeeld of wordt de opslag in zijn geheel niet ingelezen? Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw openingspost aan te passen met enige extra informatie?

P.s. Als ik op 'IMOGA' ga zoeken met Google kom ik voornamelijk bij kinder kleding uit... :)

@MAX3400 Dat was mij niet opgevallen… :X ,maar jee… bestaat dat merk nog?

[Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 03-09-2018 17:46]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@_Dune_ Iomega staat als onderwerp gekoppeld aan het topic. Neemt niet weg dat een ZIP-drive mogelijk inderdaad niet aan een TV kan worden gekoppeld. ;)

Mogelijk dat die fabrikant tegenwoordig andere portable media produceert (niet ondenkbaar) en dan gaatal snel mijn vermoeden uit naar filesystem of USB-power.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Renault
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:52
Ahaa, een IOMEGA zip drive dus ...
Dat had ik er niet uit gehaald.

Maaruh, wat voor IOMEGA is dat dan? En met wat voor aansluiting?

Sowieso lijkt mij het niet kunnen om een IOMEGA rechtstreeks op je TV aan te sluiten, omdat je TV geen software heeft om een zipdrive te benaderen (een beetje hetzelfde zoals een externe USB-DVD-speler zich gedraagt op de TV aangesloten: die kan er niets mee ....

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:55
*knip* reageer normaal of reageer niet :X

[Voor 90% gewijzigd door br00ky op 03-09-2018 22:19]

• caheal54
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 09-09-2018
Heren/Dames dank voor de reacties het probleem was een MKV film die niet door mijn tv kon worden afgespeeld.
Met een Blueray speler is het probleem opgelost.

Groetjes caheal
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee