Integratie NodeJS <-> Google Sheet API

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:55
Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met het uitlezen van Google Sheets bestanden vanuit Nodejs adhv de Sheets API?
Ik ben geen programmeur (dus doe er lang over om bepaalde zaken te bekomen :-) ) maar heb wel al een connectie kunnen leggen tussen NodeJs en Google Sheet.

Nu probeer ik aan de hand van een waarde die in NodeJS voorkomt, deze waarde op te zoeken in het Google Sheet bestand (in kolom B). Eens de waarde in Kolom B gevonden werd, dan zou ik graag de andere waarden van die rij kunnen gebruiken in het NodeJS script.

Dus iemand hier toevallig al wat mee zitten spelen?

Thanks !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik mis eigenlijk een concrete vraag. Op je vraag "heeft er iemand ervaring met NodeJS en Google Sheets" is 't antwoord vrijwel zeker "ja". En dan?

Neem even onze Quickstart door (en, omdat ik 't toch wel heel erg vind ruiken naar een "scriptrequest" of "Kan iemand even...?", Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!) en open dan, zonodig, een nieuw topic waarbij je voorgenoemde quickstart hanteert als leidraad.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.