Hulp bij 4K Gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-08 08:52
Hallo,

Ik zou graag wat uitleg willen hoe 4K gaming ongeveer werkt en welke apparatuur je nodig hebt voor 4K gaming te spelen. Ook zou ik graag willen weten hoeveel dit ongeveer gaat kosten. P.S,: Ik volledig nieuw in dit ''4K gaming''.

Thx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:10
Ehm... Kun je misschien concreter zijn? Game je nu al? Waar op dan?
4k gamen is gewoon gamen met een hogere resolutie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
4K is niks anders dan een veel hogere resolutie dan Full HD. Heel concreet is je post inderdaad niet. Wil je een console kopen met 4K ondersteuning of wil je op PC in 4K spelen?

In ieder geval op de PC is het nog steeds sterk afhankelijk van het spel hoeveel power je systeem moet hebben om het mogelijk te maken. Uiteraard moet je ook een 4K monitor hebben (of in het geval van een console een 4K TV).

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Console of pc? Transport Tycoon of Assassin's Creed Odyssey?

Maak eerst een concreet wat je precies wil doen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat een vage vraag. Wat heb je zelf al gevonden via bijvoorbeeld Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
Znivian schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:12:
Ehm... Kun je misschien concreter zijn? Game je nu al? Waar op dan?
4k gamen is gewoon gamen met een hogere resolutie...
Foodie88 schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:21:
4K is niks anders dan een veel hogere resolutie dan Full HD. Heel concreet is je post inderdaad niet. Wil je een console kopen met 4K ondersteuning of wil je op PC in 4K spelen?

In ieder geval op de PC is het nog steeds sterk afhankelijk van het spel hoeveel power je systeem moet hebben om het mogelijk te maken. Uiteraard moet je ook een 4K monitor hebben (of in het geval van een console een 4K TV).
Bart ® schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:25:
Console of pc? Transport Tycoon of Assassin's Creed Odyssey?

Maak eerst een concreet wat je precies wil doen...
Mijn excuses voor dit onduidelijk topic, zal even wat meer informatie geven.

Het gaat om Gamen op een PC, zo als: Assasins Creed, Battlefield, Call of Duty en dat zo al. Ook Open world games. Hopelijk maak dit wat duidelijk. Nogmaals excuses...

[ Voor 66% gewijzigd door Distric op 03-09-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Distric schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:58:
Mijn excuses voor dit onduidelijk topic, zal even wat meer informatie geven.

Het gaat om Gamen op een PC, zo als: Assasins Creed, Battlefield, Call of Duty en dat zo al. Ook Open world games. Hopelijk maak dit wat duidelijk. Nogmaals excuses...
Wat heb je zelf al onderzocht?
Wat zegt Google op jouw vragen?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
Quadradial schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:58:
[...]

Wat heb je zelf al onderzocht?
Wat zegt Google op jouw vragen?
Ik weet niet hoe ik zo iets moet opzoeken, daarom vraag ik het hier. Anders deed ik het wel via google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quadradial
Distric schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:59:
[...]

Ik weet niet hoe ik zo iets moet opzoeken, daarom vraag ik het hier. Anders deed ik het wel via google.
Hoezo kan je google niet gebruiken?

LMGTFY links zijn niet gewenst. Reageer netjes, en als dat niet lukt, gewoon niet.

Alles is te vinden en wij zijn geen helpdesk.
Als je niet zelf wilt onderzoeken hoe iets werkt zou ik er maar niet aan beginnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ircghost op 03-09-2018 14:11 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:35
Distric schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:59:
[...]

1ste hit op google: wat is 4k gaming pc...https://4k-uhd.nl/gamen/ Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
Quadradial schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:02:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=wat+heb+je+nodig+voor+4k+gaming

Alles is te vinden en wij zijn geen helpdesk.
Als je niet zelf wilt onderzoeken hoe iets werkt zou ik er maar niet aan beginnen.
Dan Zou ik het fijn vinden dat je ook niet meer op het topic reageert. Ik vraag om hulp bij mensen die e rverstand van hebben en mij iets willen uitleggen. Je bent net een fokker van Fok!forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Distric schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:03:
[...]

Dan Zou ik het fijn vinden dat je ook niet meer op het topic reageert. Ik vraag om hulp bij mensen die e rverstand van hebben en mij iets willen uitleggen. Je bent net een fokker van Fok!forum.
*knip*, doe eens normaal..

Ik leer je meer dan 1 ding hier en dat is o.a. voor jezelf zorgen en uitzoeken hoe iets werkt. (in dit geval google)
Daarmee kan je bijna de wereld aan informatie binnen halen zodat je anderen niet nodig hebt.

Nu wil je niets doen en dat andere mensen het voor je uitkauwen.
Dan hoor jij hier niet thuis.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
tweakict schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:02:
[...]

1ste hit op google: wat is 4k gaming pc...https://4k-uhd.nl/gamen/ Succes ermee!
Thx heb gelezen, is een aardig prijs kaartje hier voor. Is er ook iets net onder 4K (weet de naam niet er van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Laatst online: 19-09 13:35
Als je nu eerst eens begint met volledig in te lezen.. je te verdiepen in welke resoluties er zijn (1080-1440-4k) en dan pas nadere informatie vraagt.. Op deze manier laat je alles voorkauwen en leer je niet zelf zaken bij maar praat je andere na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Distric schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:08:
[...]

Thx heb gelezen, is een aardig prijs kaartje hier voor. Is er ook iets net onder 4K (weet de naam niet er van).
2560x1440

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distric
Super dankjewel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@Distric, je lijkt heel erg 'achterover te leunen' wachtend op een passend antwoord. Dat werkt niet, zeker hier op GoT niet en niet met een onderwerp zo diffuus als dit.

Als je een uurtje of twee hier op GoT, op de Tweakers frontpage, op andere sites zoals via de gegeven zoektermen, etc. over algemene onderwerpen meeleest heb je inzicht in de basics. Als je per spel op de website van de makers kijkt wat de geadviseerde hardware is heb je daar een beeld van. Ook kan je de laatste paar serie: Best Buy Guide checken voor wat suggesties van hardware en dan is er nog "ieder topic" in Desktop Aankoopadvies

Ik stel voor dat je verder eerst een dag zelf ideeën vormt en dan pas terugkomt voor meer concretere vervolgvragen over zaken waar je twijfelt.

Oftewel: iedere stap van Het algemeen beleid #topicplaatsen volgen en dan pas verder vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2018 12:26 . Reden: @Distric ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Zoals mijn collega hierboven zegt, dit is echt een te laag niveau aan eigen inzet. Lees je in door op zijn minst 1x 4k in google in te typen en wat te lezen. Indien je dan nog specifieke vragen hebt dan helpen we je graag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.