Hail to the king baby!
Verwijderd
USB is dacht ik maximaal 1,5Mb/sec;
1500:150= 10 speed , maar dat zul je in de
praktijk nooit halen, 4 speed op een laptop was al de usb poort leegzuigen, op een pc
weet ik het niet, ik gok max 8x.
---
wassup
1500:150= 10 speed , maar dat zul je in de
praktijk nooit halen, 4 speed op een laptop was al de usb poort leegzuigen, op een pc
weet ik het niet, ik gok max 8x.
---
wassup
USB = 12 MBits/sec, dus 1.500.000 bytes/sec
CD branden (1x) = 176.700 bytes/sec
Dus max: 8,4x
Heb je helemaal nix aan je USB hangen, behalve je brander, dan is 6x-8x mogelijk.
Gebruik je je USB meer, dan is 4x-6x de limit.
Heb je helemaal nix aan je USB hangen, behalve je brander, dan is 6x-8x mogelijk.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Das mooi kan ik daar mijn oude mitsumi 4 x inhangen
Hail to the king baby!
USB is toch 4mbit?Op donderdag 19 juli 2001 10:21 schreef GarBaGe het volgende:
USB = 12 MBits/sec, dus 1.500.000 bytes/sec
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Kweet niet of dat mooi uitkomt, had je dan niet beter een 4x kunnen kopen, scheelt aardig in de portemonnee tegenover een 12x. Je koopt toch ook geen GF3 om de performance van een Gf2Mx200 te halen?!Op donderdag 19 juli 2001 10:40 schreef urk_forever het volgende:
Waarschijnlijk is met dit model 4x het hoogst haalbare, ik heb er nu een 12x Liteon in maar de nieuwste Nero ziet hem met een max snelheid van 4x.
Nou ja dat komt mooi uit.
even een testcd branden
Hail to the king baby!
boven de 4x haal je niet op een laptop, maar gok maar dat je 8 vd 10x op 2speed moet branden om hem niet te laten mislukken..
Die 12x is van het bedrijf waar ik werk, en die gebruik ik nu alleen om te testen. De 4x heb ik nog thuis ingebouwd en die kan ik dan mooi gebruiken voor dit ding
Hail to the king baby!
Leuk om te lezen dit, dus met je phone of camera ofzo gaat het dus ook wel lekker snel om gegevens over te zenden...
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ik heb een Compaq pressario laptop van de 1200XL klasse plus een USB Zip 4x brander.
Doorvoer bij mij max 2x omdat als ik hem op 4x instel hij toaster gaat produceren.
Zal wel aan die VIA chipset liggen die in dat laptopje huist...
Doorvoer bij mij max 2x omdat als ik hem op 4x instel hij toaster gaat produceren.
Zal wel aan die VIA chipset liggen die in dat laptopje huist...
Pagina: 1