Toon posts:

Probleem met ECCp client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om de Delariam Junkies bij ECCp wat hoger in 'the ranks' te krijgen heb ik maar weer eens een box geassimileerd, maar ik heb een probleem met de eccp client. Hij geeft de foutmelding dat hij de point ctx list ofzo niet kan maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~neeft/eccp.jpg

Dit is de standaard client, ik heb ook de aangepaste versie van _piranha_ geprobeerd, maar het werkt allebei niet. De client staat geïnstalleerd op de d-schijf, de gebruiker heeft admin rechten op de eigen pc en de schijf is nog lang niet vol. Heeft iemand een idee.... :?

Verwijderd

Fraek: waar heb je hem eigenlijk staan? mischien een programma foutje dat het niet overweg kan met rare tekens in directories?
Stiek@work: d:\eccp
Stiek@work: ....
Fraek: hmmm.... errug vaag...
Stiek@work: hij stond eerst in c:\winnt\eccp
(extra info)

Verwijderd

Topicstarter
goed zo FRAeK.... dankie boet ;)

nu nog een oplossing hehehe... >:)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
hmm, ik heb de sourcecode van de core ff doorgespit en die error geeft hij als de functie get_seeds() of de functie mklist() een error genereerd.
Oorzaken van get_seeds() error:
-UserID < 6 chars lang
Oorzaken van mklist() error:
-Hij kan plist niet openen om te schrijven
-De core heeft een rekenfout gemaakt :? (opnieuw starten)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:50 schreef Stiek het volgende:
Hij geeft de foutmelding dat hij de point ctx list ofzo niet kan maken:
Dit probleem komt mij bekend voor, heb het ook eens gehad op het werk, kopieerde nl. de dir. c:\eccp109\*.* ---> a:\*.* en deze gaf dezelfde fout als jij nu hebt tijdens het opstarten.
Dus het kan zijn dat ie directorynaam gevoelig is. :?

• Marcj
Op donderdag 19 juli 2001 11:00 schreef HeNrY het volgende:

[..]

Dit probleem komt mij bekend voor, heb het ook eens gehad op het werk, kopieerde nl. de dir. c:\eccp109\*.* ---> a:\*.* en deze gaf dezelfde fout als jij nu hebt tijdens het opstarten.
Dus het kan zijn dat ie directorynaam gevoelig is. :?
ja, je moet alleen de exe, eccp109.ini en userinf.txt kopiëren. De rest maakt ie dan opnieuw aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijne heren... mijn dank is groot... Hij draait als een zonnetje op ongeveer 280000 iterations per seconde!

/me is happy again! :)

Verwijderd

is dat een p3-866??
ik doe er namelijk 260.000 :)

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij wel... (werk pc... dat hou ik allemaal niet bij hoor... ik krijg elke keer weer een snellere van mijn vrienden bij pc support... :))

met die dpc client doettie trouwens meer 290 dan 280....

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op donderdag 19 juli 2001 11:05 schreef Marcj het volgende:
ja, je moet alleen de exe, eccp109.ini en userinf.txt kopiëren. De rest maakt ie dan opnieuw aan :)
dat moet inderdaad, want anders doe je op 2 computers hetzelfde werk! en tellen je resultaten dus maar 1x mee in de stats!

http://www.donorofniet.nl/

• Marcj
Op donderdag 19 juli 2001 11:29 schreef Stiek het volgende:
Mijne heren... mijn dank is groot... Hij draait als een zonnetje op ongeveer 280000 iterations per seconde!

/me is happy again! :)
wat was het probleem nou dan??

Verwijderd

Topicstarter
ik had de .exe, .ini en userinf gekopieerd in een nieuwe dir, maar dat werkte ook niet. Toen heb ik alles weggehaald en de client opnieuw geinstalleerd in de default dir, userinf teruggezet en toen werkte het wel. Dus het zal de dir naam geweest zijn...

Ik hou de client nu ff goed in de gaten want ik heb na 800.000.000 computed point nog 0 results...

edit: en natuurlijk net dat je dat zegt, heb je een result.... :)

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-05 13:57
Op donderdag 19 juli 2001 11:33 schreef FRAeK-AC het volgende:
is dat een p3-866??
ik doe er namelijk 260.000 :)
Zooooooo dan. Ben ik ff blij dat ik een AMD heb. Ik doe met mn duron 700@700 op een idle systeem gemiddeld 305.000

@WIN
[DPC] AUGUSTIJN

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op maandag 13 augustus 2001 22:30 schreef Edwin Broeken het volgende:

[..]

Zooooooo dan. Ben ik ff blij dat ik een AMD heb. Ik doe met mn duron 700@700 op een idle systeem gemiddeld 305.000
Mijn Athlon Classic 550@650 doet in Win2k 350.000 iterations per second! (Ik gebruik ook die client van AT; die is 10% sneller... en Win2k zal wel schelen...)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1