Toon posts:

Advies Samsung televisies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ben al enige tijd mij aan het oriënteren op de aanschaf van een nieuwe tv …… zolang dat ik ondertussen door de bomen het bos niet meer zie ..........

Ik twijfel tussen de

-Samsung QE55Q7F (2017)

-Samsung QE55Q8FN (2018)

Welke zou u als kenner mij adviseren? Ik hoor het graag van u!

Met vriendelijke groeten,
Frits

PS
ter extra informatie.

Ben klant van Ziggo.

TV is voor in de woonkamer ….. daar is,ondanks vitrage,na 5 uur ’s middags,enigzins sprake van zonlichtinval totdat deze ondergaat.(van maart t/m november)

TV zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor nieuws-en actualiteitenprogramma’s en het kijken van sport ……. voetbal,schaatsen,F1,atletiek e.d.

TV zal NIET gebruikt worden voor het spelen van games of het kijken van films en series op Netflix.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grootste vraag: waarom deze 2 Samsungs?

Voor hetzelfde geld (met een marge van een paar honderd Euro), heb je een Sony 9-serie met LED-panel maar ook een LG C-serie met een OLED-panel.

Wat is trouwens "enigszins lichtinval"? Direct op de TV of heb je daar amper last van op dit moment?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies dus het topic is die kant op gegaan.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste MAX3400,

dank voor de reply.

Het waarom van deze Samsungs is het budget en randapparatuur (home cinema set en smartphone)
De QE55Q7F (2017) is inmiddels voor €1095 te krijgen en de QE55Q8F (2018) voor €1399 (na cashback!)

Welke zou u mij adviseren en waarom?

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,
Frits101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-10 16:16
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:19:
Beste MAX3400,

dank voor de reply.

Het waarom van deze Samsungs is het budget en randapparatuur (home cinema set en smartphone)
De QE55Q7F (2017) is inmiddels voor €1095 te krijgen en de QE55Q8F (2018) voor €1399 (na cashback!)

Welke zou u mij adviseren en waarom?

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,
Frits101
Met dat budget zou ik toch echt ook eens naar de LG OLED kijken, volgens mij heb je die ook al voor rond de €1400.
Voor een goede aanbieding kun je een kijkje nemen in het prijzen topic: [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2