Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voor- en nadelen van verschillende 2-in-1 types

Pagina: 1
Acties:

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik lees veel topics van mede-tweakers die een 2-in-1 zoeken. Daarbij worden de specs van bijv. een XPS en een Surface Pro vergeleken. Volgens mij is het ook wel eens interessant om in dit forum de verschillende soorten 2-in-1 types te vergelijken.

Er zijn convertibles, zoals Lenovo Yoga:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/Lenovo_Yoga_3_Pro.jpg/640px-Lenovo_Yoga_3_Pro.jpg
En detachables, zoals de Surface Books
Afbeeldingslocatie: https://c.s-microsoft.com/en-sg/CMSImages/Image_ExcelSurfaceBook_886x510.png?version=4be0d98a-6f74-6505-4829-81bf9db164fd

Ik hoor graag wat jullie denken, maar hierbij mijn two cents:

Convertible
+ een geheel, alle features altijd te gebruiken
+ altijd in de gewenste positie neer te zetten
+ volwaardige kwaliteit van een toetsenbord
- relatief zwaarder

Detachable
Dit is een bredere categorie, waarbij de variatie tussen individuele machines groter is volgens mij
+ in tablet modus lichter en hanteerbaarder
- minder flexibel als het gaat om posities (Pro niet, Book wel)
- niet altijd zijn alle specs te gebruiken (Surface Book 2 niet, Surface Pro wel)
? Accuduur: Beter als keyboard base ook een accu heeft (Book wel, Pro niet)

Wat vinden jullie?

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zou zeker helpen als je misschien uitzoekt & beschrijft hoe eventuele garantie verloopt. Moet je bij een detachable alles opsturen of alleen het "vermoedelijke" defecte onderdeel?

Trouwens, een Surface Pro valt toch gewoon onder "Tablets" en kan volledig zelfstandig functioneren, ook zonder keyboard (detachable), pen (accesoire) en/of kickstand (al dan niet ingebouwd)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof