Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Topicstarter
Wanneer ik berichten bekijk in de preview van outlook, dan lijken deze te worden gerenderd op de volledige breedte van het scherm ipv op de breedte van de previewpane, Gevolg is dus dat ik opeens bij alle berichten van links naar rechts zit te scrollen om het hele bericht te lezen, heel irritant.

Ik weet dat outlook de IE gebruikt voor het renderen van HTML opgemaakte berichten, maar hoe krijg ik hem in vredesnaam weer zo dat hij het het bericht op het juiste formaat zet? IE openen geeft een venster dat veel kleiner is, dus het is niet bijvoorbeeld de laatste view van IE die hij aanhoudt.

Ook het bericht dubbelklikken om te openen helpt niet, behalve natuurlijk wanneer je dat pop-up venster dan zo breed maakt als het scherm... Iemand een idee hoe de breedte van het scherm weer variabel ingesteld kan worden?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1Y8tJTX.png

[ Voor 0% gewijzigd door hufkes op 02-09-2018 20:49 . Reden: linkje imgur aangepast... ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Topicstarter
*bumb*

Helemaal niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Het is echt heel irritant en absoluut niet nodig, de in-line browser moet toch gewoon de breedte van het venster kunnen opgeven zodat het daarbinnen netjes wordt weergegeven?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Wordt in IE wel het bericht smaller weergegeven? Of ook zo breed, maar is het scherm dan groter waardoor het wel op je scherm past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Outlook gebruikt de MS Word engine en is geen HTML machine.
Om goede e-mails in HTML te maken moet je een ander programma gebruiken.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Topicstarter
Stoelpoot schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:00:
Wordt in IE wel het bericht smaller weergegeven? Of ook zo breed, maar is het scherm dan groter waardoor het wel op je scherm past?
Als ik het bericht in IE laat openen, dan wordt hij wel naar het venster verkleind inderdaad. 8)7

---