is deze pc samenstelling goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamePandaXL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 29-08 13:41
Hallo, ik ben van plan om een nieuwe computer in elkaar te zetten. Ik heb hier zelf niet veel ervaring mee daarom wil ik deze vraag stellen

AMD Ryzen 7 2700X (met Wraith Cooler)
Cooler Master MasterWatt 750 (is dit teveel?)
Corsair Crystal 570X RGB
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Seagate HDD 3.5" 2TB ST2000DM006 Barracuda

En past alles?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je graag onnodig geld uitgeeft; gewoon kopen. ;)

Even serieuzer; elke machine heeft een doel en daar is een relatief vast/bekend vragenlijstje voor. Geen idee of je dat lijstje gezien hebt maar nu komen er dus vragen zoals "wat wil je met je systeem".

Een goede start is reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018 en daar kan je nog wat aanpassen qua GPU of SSD maar veel beter dam dat wordt het niet voor dat geld.

Andersom, en misschien is je systeem helemaal top; laat ons dan even weten waarom je specifieke onderdelen hebt gekozen. Er is zoveel keus tegenwoordig dat het soms ook "he, mooie kleurtjes" is ipv het beste produkt. Dat mag/kan ook maar licht dat dan even toe.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Die voeding mag echt lager, dit systeem gaat niet meer dan 400 watt trekken at most...

Kijk naar: pricewatch: Corsair RM550x (2018) OF pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W OF pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M

Maar zoals @MAX3400 al zegt: wat wil je gaan doen met de PC?
Neem aan gamen, maar op welke resolutie en settings wil je dat doen??

Vul even de vragen in die er in een openingspost staan. Is het voor ons ook makkelijker!

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort thuis in Desktop Aankoopadvies. Lees eerst DAA beleid goed door, want hier ontbreekt een hoop informatie.

Dit topic is gesloten.