Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 08:23
Ik zoek een?
Android Smartwatch met functies zoals GPS, SMS, bellen, Whatsapp, touchscreen en bijhouden van slaapritme. Ook wil ik graag een ronde smartwatch met een metalen behuizing.

Wat is je budget?
Low budget. Ik wil een zo goedkoop mogelijke Smartwatch met de functies die ik net genoemd heb. Ik zit wel te denken aan prijs van €200-€300.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem koppelen met mijn Smartphone en eigenlijk gewoon altijd te gebruiken in het dagelijks leven.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik weet dus niet precies hoe ik dit goed kan zoeken, daarom zoek ik hulp van mensen die me hier verder bij kunnen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door meijboeum op 02-09-2018 20:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien dat je in categorie: Smartwatches en Wearables, Accessoires en Overige allicht even kan bekijken of er apparaten zijn die je mooi vindt, of de prijzen niet te hoog zijn en daarna even filteren of ze voldoen aan je eis/vraag.

Alternatief, loop eens binnen bij de Mediamarkt of een sportzaak; die hebben ook smartwatches zodat je kan zien & voelen hoe ze zijn qua gewicht, comfort, grootte etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 08:23
Ik vind het nog steeds moeilijk om er een te zoeken. Kan iemand met producten komen?