Ik heb een probleem die ik zelf niet kan oplossen. Ik was een beetje aan het spelen met msi afterburner. Op een geven moment heb ik wat waardes verhoogt, toen ik hem wilde testen bleef het beeld hangen. nieuwe opstart met rare kleuren, weer opnieuw dan kleuren goed, maar pc freezed vrij snel. Ik heb waardes natuurlijk weer proberen terug te zetten, maar het programma werkte niet echt lekker meer.
Dacht laat ik mn schijf formatteren en schone windows 10 erop, kijken of dat werkt. Msi afterburner er weer op.
De waardes weer neer gezet voordat ik ermee speelde.
Toen in deze afterburner wilde de snelkoppeling naar Kombustor het ook niet doen. Deze heb ik nu los geinstalleerd. Na 1 sec, stopt de software en blijft hangen/freezen. Handmatig uit zetten en weer opnieuw opstarten. Heb een game willen opstarten, titelsong hoor je goed, als de game aangaat. Krijg ik een kleiner zwart scherm, met geluid en geen beeld.
De vraag is, is mn videokaart nu echt kaduuk?
Dacht laat ik mn schijf formatteren en schone windows 10 erop, kijken of dat werkt. Msi afterburner er weer op.
De waardes weer neer gezet voordat ik ermee speelde.
Toen in deze afterburner wilde de snelkoppeling naar Kombustor het ook niet doen. Deze heb ik nu los geinstalleerd. Na 1 sec, stopt de software en blijft hangen/freezen. Handmatig uit zetten en weer opnieuw opstarten. Heb een game willen opstarten, titelsong hoor je goed, als de game aangaat. Krijg ik een kleiner zwart scherm, met geluid en geen beeld.
De vraag is, is mn videokaart nu echt kaduuk?