Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fritzbox 7590 Intl Nieuwe Firmware V7.00

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• Vwbeetle
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Er is voor de Fritzbox 7590 Intl V7.00 uit gekomen, is te downloaden op:
ftp://ftp.avm.de/fritzbox...-fr-pl-nl.154.07.00.image

Tot nu toe bevalt deze firmware mij erg goed, er zit nu ook Mesh op, erg mooi met de Fritz Wlan 1750E b.v.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Vwbeetle ik zou 'm even submitten via https://tweakers.net/submit/ want daar hebben meer mensen er wat aan. :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Vwbeetle
  • Niet online
Al 2x gedaan maar op een of andere manier komt dat niet door??
Dus dacht ik het maar hier neer te zetten zodat er toch mensen gebruik van kunnen maken.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vwbeetle schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:26:
Al 2x gedaan maar op een of andere manier komt dat niet door??
+
Houd er rekening mee dat wij dagelijks zeer veel suggesties krijgen ingestuurd, die onmogelijk allemaal geplaatst kunnen worden.
Trouwens, 2x lijkt me onmogelijk aangezien de queue controleert op URL en als je 2x hetzelfde instuurt, krijg je de tweede keer een melding dat het al is ingestuurd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Vwbeetle
  • Niet online
Toch pakte die na ongeveer 1 week het weer (misschien iets andere url), maar niks geplaatst, dus geef ik het nu niet meer door.
Misschien heb ik ook wel een fout gemaakt, maar heb het in het verleden wel vaker doorgegeven en werd er altijd op gezet, maar nu niet.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Vwbeetle bedankt voor de melding. Maar een los topic voor het melden van een SW-update is niet zo nuttig.

Over (niet) geplaatste submits valt helaas niet zo heel veel te zeggen. Niet alle submits worden 1-op-1 overgenomen. Mocht je daar toch nog vragen over hebben kan je ook altijd even een topic aanmaken in de GR.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 03-09-2018 10:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.