Is de xbox one x de moeite waard Emiel? Ik Wil hem kopen voor Forza Horizon 4. Zijn de andere multiplatform games mooier dan op de ps4 pro? Of Gelijkwaardig?
Hoe dan? Ben hier helemaal niet bekend mee. Ik plaats gewoon een topic. Vraag me af of het de moeite waard is. Forza horizon 3 in 4k hdr echt zo mooi is? En de komende forza horizon 4? En de overige multiplatform games ook veel mooier zijn?
Multiplatform? Dan moet je de Xbox en een PC vergelijken; niet een Xbox en een Playstation. Niet in de laatste plaats omdat Forza niet op het Sony-platform te verkrijgen is.
Horizon 3 is wel aardig op 4K maar ik ben meer tevreden over Motorsport 7 op 4K & HDR.
Horizon 3 is wel aardig op 4K maar ik ben meer tevreden over Motorsport 7 op 4K & HDR.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@MAX3400 Nee ik vergelijk geen pc met een xbox one x. Ik heb het over consoles. voor ps4 exclusives heb ik de ps4 pro. Mijn vraag is gewoon of games als Shadow of the tombraider die ook op ps4 uitkomt mooier is op de xbox one x? Forza Horizon 3 is ook via update 4k geworden. Dus neem aan dat Forza Horizon 4 zeer indrukwekkend is? Vraag me gewoon af, of het grafisch zoveel mooier is dan de ps4 exclusives op de ps4 pro? Horizon Zero Dawn blijft toch zeer indrukwekkend, welliswaar geen native 4k, maar je ziet amper verschil zeker op mijn oled c8?!
Als je iemand wil DM'en moet je naar zijn/haar profiel gaan door op de naam te klikken en dan op stuur bericht klikken (als DM aanstaat bij die gebruiker). Dit topic is niet alleen dubbel, maar op deze manier ook niet te volgen. Daarom gaat hij nu dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.