Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen: dota 2 en path of exile op 60 fps, 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer een richtprijs van 1300 euro.
Zal afhangen van welke videokaart / werkgeheugen ik nodig heb. Mocht ik de zwaardere varianten nodig hebben dan kan het oplopen tot 1600 euro (max)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een volledig nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille pc,
groot genoege videokaart/ram om streams te kijken op 1 monitor, en te gamen op andere monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Collega geeft aan dat ik het beste voor intel kan gaan, maar heb zelf niet echt een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille (koeling?). Voorplugs voor headset. SSD voor games en windows
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het kloppend maken en aanvullen van mijn lijst.
Ik wil graag met de pc zo'n 5 jaar doen. En ik wil niet net een optie lager doen omdat het goedkoper is. Ik zou graag willen weten wat ik nodig heb en of mijn huidige setup niet te hoog of te laag is.
Is deze koeling (fluister)stil?
Is 8gb geheugen genoeg? Zit er nog verschil tussen 2x8 en 16?
Zou 1tb HDD en 250 gb SSD genoeg zijn om op mijn SSD 2 games en windows te zetten?
Is de 1060 goed genoeg, of kan ik beter kijken naar een 1070(ti)
ps. mocht iets onduidelijk zijn of mocht er meer informatie nodig zijn, dan geef ik dit graag aan. Heb zelf niet zoveel verstand van pc's en specificaties.
Voornamelijk Gamen: dota 2 en path of exile op 60 fps, 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer een richtprijs van 1300 euro.
Zal afhangen van welke videokaart / werkgeheugen ik nodig heb. Mocht ik de zwaardere varianten nodig hebben dan kan het oplopen tot 1600 euro (max)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een volledig nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille pc,
groot genoege videokaart/ram om streams te kijken op 1 monitor, en te gamen op andere monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Collega geeft aan dat ik het beste voor intel kan gaan, maar heb zelf niet echt een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille (koeling?). Voorplugs voor headset. SSD voor games en windows
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het kloppend maken en aanvullen van mijn lijst.
Ik wil graag met de pc zo'n 5 jaar doen. En ik wil niet net een optie lager doen omdat het goedkoper is. Ik zou graag willen weten wat ik nodig heb en of mijn huidige setup niet te hoog of te laag is.
Is deze koeling (fluister)stil?
Is 8gb geheugen genoeg? Zit er nog verschil tussen 2x8 en 16?
Zou 1tb HDD en 250 gb SSD genoeg zijn om op mijn SSD 2 games en windows te zetten?
Is de 1060 goed genoeg, of kan ik beter kijken naar een 1070(ti)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,88 | € 349,88 |
| 1 | MSI X299 Raider | € 185,- | € 185,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Cooler Master H412R | € 19,97 | € 19,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,85 | |
ps. mocht iets onduidelijk zijn of mocht er meer informatie nodig zijn, dan geef ik dit graag aan. Heb zelf niet zoveel verstand van pc's en specificaties.