Hoe Steam te contacteren zonder account?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:25

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Jaren geleden heb ik een Steam acccount gehad en later ook weer verwijderd. Nu wil ik er weer een maken met dezelfde ID als destijds, echter lijkt die gelockt te zijn. Wanneer ik die ID opgeef krijg ik een foutmelding dat deze al in gebruik is, echter wanneer ik "forgot password" stappen volg zegt ie juist dat deze niet bestaat :+ Ik krijg echter nergens een optie om Steam te contacten, en het e-mail adres dat ik van ze heb (support@steampowered.com) geeft een auto-reply dat deze niet meer in gebruik is, en stuurt me naar dezelfde stappen door waar ik niet uit kom. Hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel? :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 01-09-2018 21:16)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

De ID is puur en alleen je inlognaam. Je kunt je eigen nickname elke 3 seconden wijzigen als je dat wilt. Ook is je profile page qua url-naam te wijzigen.
Ik zou geen moeite doen om steam support te contacteren, ze reageren toch dramatisch langzaam en 9 v.d. 10 met een simpele copy paste. Behalve als je andere redenen hebt behalve 'hebben' van die steamID/username.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

De ID is puur en alleen je inlognaam. Je kunt je eigen nickname elke 3 seconden wijzigen als je dat wilt. Ook is je profile page qua url-naam te wijzigen.
Ik zou geen moeite doen om steam support te contacteren, ze reageren toch dramatisch langzaam en 9 v.d. 10 met een simpele copy paste. Behalve als je andere redenen hebt behalve 'hebben' van die steamID/username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Aha, dat is wel handig om te weten. Dus ik kan indien ik "ABC" als ID neem, nog steeds "XYZ" als nickname gebruiken? Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit als dat ik dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

100% correct, kijk maar naar de mijne als voorbeeld:

https://i.imgur.com/b3D4GNe.png

Publieke url met mijn zelf bedachte profile id welke ik zo vaak kan aanpassen als ik wil, mijn huidige nickname en mijn nicknames die ik hiervoor gebruikt heb (de laatste 10 nicknames).

En dan heb je nog tal van games waar je steam nickname niet gebruikt wordt en je je eigen profiel, account of username moet aanmaken ;) welke weer 100% losstaan van Steam. :z :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
True schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:56:
100% correct, kijk maar naar de mijne als voorbeeld:

https://i.imgur.com/b3D4GNe.png

Publieke url met mijn zelf bedachte profile id welke ik zo vaak kan aanpassen als ik wil, mijn huidige nickname en mijn nicknames die ik hiervoor gebruikt heb (de laatste 10 nicknames).

En dan heb je nog tal van games waar je steam nickname niet gebruikt wordt en je je eigen profiel, account of username moet aanmaken ;) welke weer 100% losstaan van Steam. :z :z
Cool, ik weet voldoende! Stom eigenlijk dat ze je dan niet gewoon alleen met je e-mail adres een account laten aanmaken, zou veel makkelijker zijn.

"True - GPG is key" leuk gevonden trouwens :)