T-Mobile verlenging uiteindelijk duurder dan gedacht

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-10 11:44
Mijn vraag
Op 20 juli heb ik een bestelling geplaatst bij belsimpel voor het verlengen van mijn T-Mobile abonnement in combinatie met een telefoon. De telefoon ontving ik netjes de volgende dag maar het abonnement ging pas op 30 augustus in. Volgens de bestelling zou ik 150 belminuten + 100 smsjes + 1 GB data ontvangen maar dit verliep dus door middel van T-Mobile voordeel.

Uit gewoonte omdat ik altijd T-Mobile samen heb gebruikt dacht ik dat T-Mobile voordeel hier dus op duide maar dat bleek dus uiteindelijk niet zo te zijn. Deze fout kost mij uiteindelijk 2,50 euro per maand meer waarbij ik vervolgens dan ook nog eens 500 MB minder per maand ontvang.

Nu zit ik dus nogal in de penarie want ik weet niet hoe ik nou alsnog mijn abonnement kan wijzigen zonder dat dit mij de hoofdprijs kost.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Inmiddels heb ik al contact opgenomen met Belsimpel maar omdat 30 dagen sinds de bestelling al zijn verlopen zeggen zij niks meer te kunnen aanpassen. Verder zegt T-Mobile dat ik enkel zelf nog het abonnement kan wijzigen door bundels toe te voegen maar dit kost mij dus weer eens 3 euro per maand extra.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om toch nog iets te wijzigen?

[ Voor 198% gewijzigd door rens-br op 14-09-2018 11:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Khalon alles wijzigt op de dag dat je contract ingaat. dat is een beetje vreemd, maar zo werkt het systeem. maak je niet druk, je krijgt uiteindelijk waar je voor getekend hebt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
Hackus schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:01:
@Khalon alles wijzigt op de dag dat je contract ingaat. dat is een beetje vreemd, maar zo werkt het systeem. maak je niet druk, je krijgt uiteindelijk waar je voor getekend hebt
Nee het contract is gistere ingegaan en dit is werkelijk waar het op staat op dit moment. Maar wat ik mij nu af vraag is of ik nog steeds recht heb op afzien van dit contract omdat ik het pas sinds gister in ontvangst heb.

Edit in originele post: Sorry mijn fout ik weet niet hoe ik op 31 september kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door Khalon op 01-09-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Khalon schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:15:
[...]

Nee het contract is gistere ingegaan en dit is werkelijk waar het op staat op dit moment. Maar wat ik mij nu af vraag is of ik nog steeds recht heb op afzien van dit contract omdat ik het pas sinds gister in ontvangst heb.

Edit in originele post: Sorry mijn fout ik weet niet hoe ik op 31 september kwam.
je krijgt wat op je contract staat, en in je bestelling van Belsimpel. T-Mobile regelt dat. men is gewoon verplicht te leveren wat jij besteld hebt. (samen is nu klantvoordeel) heb je aangevinkt 'er is al een t-mobile .....op mijn adres ?

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 01-09-2018 17:26 . Reden: voordeel ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
Hackus schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:21:
[...]

je krijgt wat op je contract staat, en in je bestelling van Belsimpel. T-Mobile regelt dat. men is gewoon verplicht te leveren wat jij besteld hebt. (samen is nu klantvoordeel) heb je aangevinkt 'er is al een t-mobile .....op mijn adres ?
Ja dat had ik dus aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Khalon schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:30:
[...]

Ja dat had ik dus aangevinkt.
waarschijnlijk heb je daar dus geen recht op.
(ik dacht in 1e instantie dat je ab nog niet was ingegaan, vanwege 30/31 sept) vervelend dat je dit nu zo meemaakt. Belsimpel is de verkoper en t-mobile je provider. je hebt gekocht bij belsimpel, dus zou je daar contact moeten leggen en rustig je situatie uitleggen. hoop dat ze schappelijk zijn en je een leuk voorstel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
Ongelofelijk...

De iPhone XS willen bestellen middels een verlenging, maar nee hoor: geen enkele korting, terwijl de prijzen enorm gortig zijn.

Dat wordt dan geen T-Mobile meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-10 10:55
SaraNostra schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:09:
Ongelofelijk...

De iPhone XS willen bestellen middels een verlenging, maar nee hoor: geen enkele korting, terwijl de prijzen enorm gortig zijn.

Dat wordt dan geen T-Mobile meer.
En waarom zouden ze je korting moeten geven ?

Edit; Ik zit net te kijken maar de prijs die ik betaal als ik nu verleng is wel lager dan de echte prijs?

[ Voor 13% gewijzigd door Tiagoo op 14-09-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
Tiagoo schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:23:
[...]

En waarom zouden ze je korting moeten geven ?

Edit; Ik zit net te kijken maar de prijs die ik betaal als ik nu verleng is wel lager dan de echte prijs?
1 jaar of 2 jaar?

Waarom geven? Omdat ik 10+ jaar klant ben en ze me zouden willen behouden?

Al die jaren netjes korting gekregen en nu niet meer.

Ze moeten niks, maar het zou fijn zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
SaraNostra schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:01:
[...]

1 jaar of 2 jaar?

Waarom geven? Omdat ik 10+ jaar klant ben en ze me zouden willen behouden?

Al die jaren netjes korting gekregen en nu niet meer.

Ze moeten niks, maar het zou fijn zijn geweest.
Heb je ze hierover opgebeld? Meestal als je dat doet en wanneer je aangeeft niet tevreden te zijn met de aanbieding en wil gaan overstappen naar een provider die wel een leuke aanbieding heeft... dan wordt je al snel teruggebeld door een 'andere klantenservice' die je wel een betere aanbieding mogen doen.

Overigens is het verder vrij normaal/bekend dat providers niet zo gortig zijn met kortingen en extras richting hun trouwe klanten, maar nieuwe klanten wel worden bedient met kortingen en extra's... en die gaan vaak deels het jaar daarop weer over naar een ander voor de volgende mooie aanbieding. Zo werkt het helaas...

[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 14-09-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
MicGlou schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:24:
[...]

Heb je ze hierover opgebeld? Meestal als je dat doet en wanneer je aangeeft niet tevreden te zijn met de aanbieding en wil gaan overstappen naar een provider die wel een leuke aanbieding heeft... dan wordt je al snel teruggebeld door een 'andere klantenservice' die je wel een betere aanbieding mogen doen.

Overigens is het verder vrij normaal/bekend dat providers niet zo gortig zijn met kortingen en extras richting hun trouwe klanten, maar nieuwe klanten wel worden bedient met kortingen en extra's... en die gaan vaak deels het jaar daarop weer over naar een ander voor de volgende mooie aanbieding. Zo werkt het helaas...
Gebeld met meer dan twee medewerkers; allemaal expliciet aangegeven dat ze niks aan de prijs kunnen doen. Iets dat ik totaal niet gewend ben van T-Mobile, dus vind het wel erg jammer.

Als ik dan toch zoveel moet gaan betalen, ga ik liever voor een 1-jarig abo. Thanks voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het kapen van topics is niet toegestaan, daarnaast kom je bericht nogal nietszeggend / ranterig over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.