Mail bomb

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26442

Topicstarter
Na mijn zoveelste spammail ben ik het meer dan spuugzat. Als je mijn freemail boxje bekijkt komen daar dagelijks 20+ mailtjes binnen van diverse onzin en ongein. Dat vind ik bij freemail niet erg, die laat ik dan gewoon volstromen tot het boxje vol is and that's that. Maar ik krijg nu met de regelmaat van de klok op mijn worldonline account, waar ik dus voor betaal! wekelijks wel 1 of 2 ongevraagde mail. Nu heb ik een standaard "fuck-off mail", maar het lijkt me effectiever om die gasten op een andere manier aan te pakken. Heeft iemand suggesties?
Ik heb zelf met het idee gelopen een website op te richten waar meldingen gedaan kunnen worden waarna er gezamelijk bijvoorbeeld een mailbomb of een ddos kan worden afgevuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2021
ik heb het ook wel eens gehad op me chello account... maar ik blokkeerde gewoon die afzenders... [ als je geluk hebt sturen ze steeds met hetzelfde adres.... want er zijn bedrijven die sturen van bijvoorbeeld 03428402@blaat.nl en die cijfers zijn elke keer anders..]

mja... je blijft toch houden....

maar die website is idd wel een goed idee.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dit lijkt me hier niet echt gewenst :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 10:34

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

In outlook heb ik zelf een regel staan dat als het niet direct aan mijzelf is gericht dat het dan automatisch junk is.

dus bv jan@hotmail.com

dan maak je

while "mail to" or "CC" != jan@hotmail.com move to "junk"

je kan ook je mail laten routen via spamcop (kost geld) maar dan heb je nooit meer spam!

Of zorgen dat al je vrienden je pgp signed/encrypten je mail sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26442

Topicstarter
Klopt, maar ik krijg soms ook mail van mijn leveranciers, en die wil ik toch echt wel lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:48

Arno

PF5A

Maar toch zijn mailbombs niet gewenst!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.