Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nog een laptop nodig voor studie nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Creator13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 13:25
Ik ga maandag starten aan mijn nieuwe studie, Game development/Game art aan de HKU. Ik heb een laptop nodig die goed is voor zowel software ontwikkeling, 3d software, rendering, lichte gaming, fotobewerking, digitaal tekenen en ontwerpsoftware (InDesign). Mijn nummer één eis is dat het scherm goeie, echte kleuren heeft en helder is. Helaas is dit niet als filter aan te klikken dus vandaar dat ik het hier vraag. Verder vind ik het belangrijk dat de bouwkwaliteit goed is (het liefst een aluminium body), dat de geluidskwaliteit uit de audiopoort goed is, dat er een numpad op zit, en dat er een ssd in zit. Het liefst heb ik geen 'gaming' laptop omdat ik die er gewoon lelijk uit vind zien. Ik zit echter wel te zoeken naar soortgelijke specs (high-end i5/medium i7, GTX 1050 (Ti) of vergelijkbaar). Dit alles moet voor een prijs niet hoger dan €1100, en het liefst 1000.

Ik heb al zitten kijken naar HP Pavilions (g15-c0830nd). Qua specs zien deze er erg goed uit en ik heb ook goeie ervaringen gehoord van HP laptops. Alleen zoiets als het scherm kan je niet online checken, en ik zie ook geen winkel waar ik langs kan gaan om dit model uit te proberen. Daarnaast weet ik niet hoe game-achtig het ontwerp is. Het lijkt wel mee te vallen vergeleken met alle zwart-met-rood modellen van Asus enz maar ik kan het niet goed zien op de plaatjes. Het liefst heb ik een dun apparaat en deze ziet er niet dun uit.

Verder zie ik niet zo heel veel opties zo snel, dus als iemand nog andere goeie tips heeft hoor ik het graag.