NBA 2K19

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Topicstarter
Aangezien er nog geen NBA 2k19-topic bestond deze aangemaakt.

Sinds gisteren is de prelude gratis te downloaden, zeker t proberen waard. Hier kun je de eerste stap spelen van de MyCareer en deze voortgang kun je verder meenemen in de full-game later.

NBA 2K19 zelf komt op 11 september uit, of je koopt de Legendary\Anniversary Edition dan kun je 7 september aan de geng gaan.

Verheug me nu al op menig potje in MyPark. :+

psn:vuileharrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
lekker hoor :D

als we er nog wat mensen bij kunnen krijgen moeten we maar is pro am gaan doen :D kijken of we ver kunnen komen met een vast team _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door taker1987 op 01-09-2018 15:14 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:48
Ben benieuwd of de auction house (myteam) er in zit bij de nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Marmo schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:26:
Ben benieuwd of de auction house (myteam) er in zit bij de nederlandse versie.
Zit er niet in .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 09:41
Jammer dat de prelude niet op pc beschikbaar is.

Wat zijn de bevindingen van de prelude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gibsonneke schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:59:
Jammer dat de prelude niet op pc beschikbaar is.

Wat zijn de bevindingen van de prelude?
Goede game beter dan 18 , ik zeg gewoon kopen ;) vind je het niks vraag je een refund aan bij steam 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Game is zeker weer goed dit jaar, veel beter dan 17 en 18

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frituurbaas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-03-2021
Voor zover ik kan inschatten is er minstens een paar honderd euro nodig om op een overall 99 te komen. Zo niet, dan is het grinden tot 2K20 uitkomt. Verder ziet de gameplay er goed uit, ik twijfel nog over kopen maar waarschijnlijk ga ik overstag.

Mocht ik 86 overall bereiken dan zal ik de playgrounds met mede tweakers graag bewandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
Frituurbaas schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 21:48:
Voor zover ik kan inschatten is er minstens een paar honderd euro nodig om op een overall 99 te komen. Zo niet, dan is het grinden tot 2K20 uitkomt. Verder ziet de gameplay er goed uit, ik twijfel nog over kopen maar waarschijnlijk ga ik overstag.

Mocht ik 86 overall bereiken dan zal ik de playgrounds met mede tweakers graag bewandelen.
heb al 220K gefarmed.. VC is weer glitched nu.. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Relevant YouTube: 2K Games Begs Customers To Tell Belgium They Want Loot Boxes :') _O-

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 11-09-2018 22:39 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurbaas
Punkbuster schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:34:
[...]

heb al 220K gefarmed.. VC is weer glitched nu.. ;)
:) Ongekend. Lekker simmen 2 uurtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Frituurbaas schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:45:
[...]

:) Ongekend. Lekker simmen 2 uurtjes?
0 min contract haha. En door klikken..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurbaas
Punkbuster schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:14:
[...]

0 min contract haha. En door klikken..
Yep, ik zie het. Hoeveel uur heb je nodig voor 1.000.000vc? Uurtje of 10? Kopen is dan eigenlijk goedkoper (uurloon versus onbetaald grinden), maar ik snap dat veel mensen het doen 8)

• Punkbuster
Frituurbaas schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:16:
[...]

Yep, ik zie het. Hoeveel uur heb je nodig voor 1.000.000vc? Uurtje of 10? Kopen is dan eigenlijk goedkoper (uurloon versus onbetaald grinden), maar ik snap dat veel mensen het doen 8)
Ik heb een script geschreven voor mijn cronusmax, ik zit er dus niet bij haha .. uurloon script was 15 min

automation fanboy

• taker1987
Voeg me gerust toe op de ps4 om met super prof Harrie en mij het park onveilig te maken 😁

• Room42
  • Niet online
Jim zit er bovenop: YouTube: NBA 2K19 Is A Pay-To-Win Sham (And They Just Nerfed XP Gains). Ik snap niet dat je geld uitgeeft aan een AAA-spel met zo'n pay-to-win-mentaliteit. Verziekt dat het hele spel niet? Ontzettend veel grinden voordat je eindelijk weer een 'upgrade' kunt kopen? Totaal gebalanceerd om het maar zo aantrekkelijk mogelijk te maken om weer geld uit te geven... aan een spel dat al 60 euro gekost heeft! 8)7

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

Topicstarter
Room42 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:56:
Jim zit er bovenop: YouTube: NBA 2K19 Is A Pay-To-Win Sham (And They Just Nerfed XP Gains). Ik snap niet dat je geld uitgeeft aan een AAA-spel met zo'n pay-to-win-mentaliteit. Verziekt dat het hele spel niet? Ontzettend veel grinden voordat je eindelijk weer een 'upgrade' kunt kopen? Totaal gebalanceerd om het maar zo aantrekkelijk mogelijk te maken om weer geld uit te geven... aan een spel dat al 60 euro gekost heeft! 8)7
Nee hoor geen last van, word alleen ziek van jouw zeikcomment. Dan koop je de game toch lekker niet.

• Room42
  • Niet online
vuileharrie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 02:25:
[...] Nee hoor geen last van, word alleen ziek van jouw zeikcomment. Dan koop je de game toch lekker niet.
Mwah, ik vind het op zich ook goed dat men weet hoe de game in elkaar zit, voordat er geld aan uitgegeven wordt. Ik snap dat liefhebbers dat liever niet zo zien maar het is wel geldklopperij wat je aan de buitenkant van de doos niet kunt zien. En het zal vast ook niet vaak in de positieve reviews voorbij komen. Het is gewoon onderdeel van het spel, dus waarom zou het dan niet benoemd worden? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 13-09-2018 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 09:41
Room42 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:36:
[...]

Mwah, ik vind het op zich ook goed dat men weet hoe de game in elkaar zit, voordat er geld aan uitgegeven wordt. Ik snap dat liefhebbers dat liever niet zo zien maar het is wel geldklopperij wat je aan de buitenkant van de doos niet kunt zien. En het zal vast ook niet vaak in de positieve reviews voorbij komen. Het is gewoon onderdeel van het spel, dus waarom zou het dan niet benoemd worden? :)
Dat het geldklopperij is, valt niet te ontkennen. Desondanks beleef ik toch de nodige fun aan het spel en aangezien het hele online gedoe mij totaal niet boeit, is VC voor mij minder relevant.

Jouw standpunt is ondertussen ook wel duidelijk en daarom is het niet nodig om dit topic vol te thrashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 23:40
Room42 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:36:
[...]

allemaal prima hoor... ik geniet al jaren van de NBA2K series (sinds 2K11)... en heb er nooit een extra cent aan uitgegeven.
Grinden valt allemaal wel mee omdat er gewoon meerdere manieren zijn om aan VC te komen:
ALS je al zo nodig wil grinden om zo snel mogelijk naar 90+ rating te komen:
- tip: installeer de myNBA2K19 Mobile app: minimaal 500 VC per dag door het kaartspel te spelen en als het real life-seizoen start extra VC voor Pick&Win (varierend van 50-400)
- Doe mee aan events (VC variabel)
- Speel je potjes in MyCareer en hark per potje minimaal 1200 VC binnen.

Die VC komt toch wel binnen... je zal snel genoeg meer XP nodig hebben dan VC om de cap op te rekken.
Bovenal: geniet gewoon van het spel... Het is toch juist leuk om spannende potjes te hebben? Wordt je zelf ook weer beter van.

• G-uniQ
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-09 12:42
Ik heb dit spel gisteren gekocht en het bevalt me tot nu toe erg goed.
Laatste spel wat ik heb gespeeld is een NBA live van meer dan 10 jaar geleden.
Natuurlijk is het jammer dat je ingame currency kan kopen om zo snel up te graden. Maar aan de andere kant is dat handig voor mensen die niet 24/7 kunnen grinden omdat ze gewoon een baan hebben.

Aan de andere kant verbaasd het me niets. Ik heb de afgelopen tijd veel fortnite gespeeld en wat mensen daar uitgeven aan outfits en dergelijke is ook niet meer normaal. Ik heb bijvoorbeeld 30 euro voor het spel betaald en misschien geef ik nog eens 20 euro uit voor de VC, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Aan de andere kant heb je fortnite wat gratis is, maar mensen geven gerust 300 euro uit hoor.

En zo is fifa ook al jaren bezig met geld uit kinderen(ouders) slaan met ultimate team bijvoorbeeld.

Voorlopig ga ik niks uitgeven in dit spel en er gewoon van genieten.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:51
Wow, toch gekocht in de hoop dat het beter was dan 2k18 maar het is gewoon weer dezelfde troep. WTF heeft een PG met een 62 rating in de NBA te zoeken? De laatste wedstrijd van de prelude waarbij je in een NBA wedstrijd mag meedoen, we staan 45 punten achter met nog 3 minuten op de klok en die Harris zegt gewoon: let’s get this W! Dik verloren dus. Ik zie allemaal youtube filmjes van spelers die dit makkelijk winnen. Kan dat alleen als je er voor 100 euro vc instopt? Snap er echt niks van, 2k15, 2k16, 2k17 waren eigenlijk meteen speelbaar en leuk.

Zelfs het huis waar de MyPlayer woont is hetzelfde als in 2k18...

Weet iemand trouwens waarom ik nergens in NL een fysieke versie van NBA Live kan kopen?

[ Voor 18% gewijzigd door Unbreukable op 13-09-2018 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Unbreukable schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:00:
Wow, toch gekocht in de hoop dat het beter was dan 2k18 maar het is gewoon weer dezelfde troep. WTF heeft een PG met een 62 rating in de NBA te zoeken? De laatste wedstrijd van de prelude waarbij je in een NBA wedstrijd mag meedoen, we staan 45 punten achter met nog 3 minuten op de klok en die Harris zegt gewoon: let’s get this W! Dik verloren dus. Ik zie allemaal youtube filmjes van spelers die dit makkelijk winnen. Kan dat alleen als je er voor 100 euro vc instopt? Snap er echt niks van, 2k15, 2k16, 2k17 waren eigenlijk meteen speelbaar en leuk.

Zelfs het huis waar de MyPlayer woont is hetzelfde als in 2k18...

Weet iemand trouwens waarom ik nergens in NL een fysieke versie van NBA Live kan kopen?
iets minder zeuren over die vc .. je krijgt het snel genoeg bij elkaar omdat dit nu sneller gaat dan in 2k18 .. alles is nu ook goedkoper kwa kleren en schoenen , en schoenen kan soms ook gratis via een sponsor deal .. gewoon veel nba matches spelen , en de vc komt vanzelf .. meestal 1000 vc per match of meer is prima te doen . upgrades zijn ook niet mega duur zoals in 18 het geval was .. tsja en als je geen zin hebt om nba matches te spelen ... dan is de keus dus aanjezelf om er wat geld tegen aan te smijten . alleen hier zie je teminste waar je je geld aan uitgeeft en dat is bij lootboxes toch anders .

totaal niet lullig bedoeld hoor , maar ik bekijk het anders .. je koopt het spel en speelt het nba seizoen uit .. dan heb je genoeg vc om te upgraden en kan je daarna mooi het park in met je poppetje .. wil je dat niet en wil je alleen maar online spelen , dan is de keus aan jezelf om er extra geld in te proppen ... maar blijkbaar kan de mens alleen maar klagen als het er in zit , maar als ze het koop systeem eruit halen lopen we alsnog te klagen .

[ Voor 13% gewijzigd door taker1987 op 13-09-2018 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
G-uniQ schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:26:
Ik heb dit spel gisteren gekocht en het bevalt me tot nu toe erg goed.
Laatste spel wat ik heb gespeeld is een NBA live van meer dan 10 jaar geleden.
Natuurlijk is het jammer dat je ingame currency kan kopen om zo snel up te graden. Maar aan de andere kant is dat handig voor mensen die niet 24/7 kunnen grinden omdat ze gewoon een baan hebben.

Aan de andere kant verbaasd het me niets. Ik heb de afgelopen tijd veel fortnite gespeeld en wat mensen daar uitgeven aan outfits en dergelijke is ook niet meer normaal. Ik heb bijvoorbeeld 30 euro voor het spel betaald en misschien geef ik nog eens 20 euro uit voor de VC, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Aan de andere kant heb je fortnite wat gratis is, maar mensen geven gerust 300 euro uit hoor.

En zo is fifa ook al jaren bezig met geld uit kinderen(ouders) slaan met ultimate team bijvoorbeeld.

Voorlopig ga ik niks uitgeven in dit spel en er gewoon van genieten.
was dit vroeger ook al niet zo met voetbal plaatjes en vergeet de pokemon kaarten niet ... is toch excact hetzelfde , alleen nu het digitaal gebeurd mag het ineens niet meer 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G-uniQ
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-09 12:42
taker1987 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:42:
[...]
was dit vroeger ook al niet zo met voetbal plaatjes en vergeet de pokemon kaarten niet ... is toch excact hetzelfde , alleen nu het digitaal gebeurd mag het ineens niet meer 8)7
Klopt dit was vroeger ook zo, alleen was het zo dat je die kaarten kon houden en eventueel krijgen ze een meerwaarde. Met dit soort spellen dan geef je misschien 100 euro uit en dan het jaar daarop kan je opnieuw beginnen.

Ik zelf geef liever geen geld uit in game. Ik snap dat dit systeem er is en begrijp ook waarom bedrijven dit doen. Het liefst had ik gewoon dat je niks in game kan kopen en gewoon je character kan levelen en andere unlocks kan doen doormiddel van gewoon te spelen. Maar deze tijd lijkt voorbij te zijn op het moment.

Wel geeft 2k de optie voor beide. Grinden voor coins of gewoon geld uitgeven.

Ik ga nu in ieder geval gewoon 2k19 spelen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Na lang wikken en wegen, toch maar nba2k19 gekocht in plaats van FIFA. Had besloten om maar 1 game te kopen, aangezien er veel tijd in beide gaat zitten en ik toch eens iets serieuzer wil spelen.

Ben in ieder geval altijd in voor wat online games als ik online ben! Ben momenteel een PG begonnen, maar twijfel om een big man ernaast te maken.

@taker1987 wij hebben 2 maar geleden MyPark gespeeld toch? Zou cool zijn om het weer op te pakken!

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Maiky1001 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:02:
Na lang wikken en wegen, toch maar nba2k19 gekocht in plaats van FIFA. Had besloten om maar 1 game te kopen, aangezien er veel tijd in beide gaat zitten en ik toch eens iets serieuzer wil spelen.

Ben in ieder geval altijd in voor wat online games als ik online ben! Ben momenteel een PG begonnen, maar twijfel om een big man ernaast te maken.

@taker1987 wij hebben 2 maar geleden MyPark gespeeld toch? Zou cool zijn om het weer op te pakken!
Ja is Goed , ik ben vaak samen met Harry maar een 3de man is altijd goed 😁

Pagina: 1