Op donderdag 19 juli 2001 15:29 schreef ocf81 het volgende:
[verhaaltje]
Waar het op neer komt, is dat
jij net zo lief naar 10 verschillende sites gaat als naar 1. Dat
jij net zo lief op een engels forum kletst als op een nederlands, net zo lief engelse reacties op nieuws leest als nederlandse. Dat
jij geen shop survey en V&A gebruikt.
Dit geldt waarschijnlijk voor maar heeeeeel erg weinig bezoekers. Want ibazar is ontzettend onhandig, onoverzichtelijk, ongemodereerd en staat vol zooi. Om maar eens 1 argument te noemen waarom ik er niet heen ga.
In jouw geval: inderdaad, je kan beter niet betalen voor t.net.
Voor wat er nu is hoef je niets te betalen, dat blijft zo. En als je graag die
extra kwaliteit wil, en meer reviews, dan moet er inderdaad betaald worden...
ja. dat is nu eenmaal de markt.
if you can't stand the heat, get out of the kitchen
Sorry hoor, maar zo werkt het niet. Er is nog niemand rijk geworden van afwachten. Het feit dat alles aan de varkenscyclus onderhevig is, is geen argument om maar niets te doen en af te wachten..
Juist in deze tijden is het goed om andere wegen te zoeken. Als het dan weer beter gaat, kom je nog sterker en groter uit de strijd.
als ik moet betalen wil ik kwaliteit zien .uit en dan zitten jullie in the same ballpark als Anand en THG. en die winnen dan weer. (tenzij kwaliteit omhoog gaat natuurlijk. maar hoe kan ik dat zien als ik geen lid ben? ik zal nl. zeker ff de kat uit de boom kijken)
Een mogelijkheid is dat reviews de eerste 3 weken alleen voor leden te zien zijn. Dan krijg jij de mogelijkheid om te kijken wat je mist. Reken er maar op dat de mensen bij het t.net team inventief genoeg zijn om jou de kans te geven uitgebreid te zien wat je mist