Wat kost adsl? En dan echt alles bij elkaar bedoel ik. Dus telefoonaansluiting, de hele rim-bam... ik krijg daar nog steeds geen goed zicht op namelijk...
Maar dat gaat over een normale telefoonlijn toch? Dan moet je dat toch ook gewone kosten voor die telefoonlijn dokken (abo kosten, aanmeld kosten) en dan bedoel ik dus niet de telefoontikken (duh). Hoeveel is dat dan?
DUH. Je betaalt voor de aansluiting:Op donderdag 19 juli 2001 09:16 schreef Tentacle het volgende:
Maar dat gaat over een normale telefoonlijn toch? Dan moet je dat toch ook gewone kosten voor die telefoonlijn dokken (abo kosten, aanmeld kosten) en dan bedoel ik dus niet de telefoontikken (duh). Hoeveel is dat dan?
Je aansluitkosten
Je doe het zelf pakket / monteur
Daarna betaal je:
Je telefoonabb. ( www.kpn.com )
Je telefoontikken ( www.kpn.com )
Je ADSL abb. KPN ( 50 gulden )
Je ADSL abb. provider ( 49 gulden )
Hierbij ga ik uit van Mxstream
Maar je kunt zelf ook wel een beetje zoeken.
KPN.com is niet duidelijk, maar het is te vinden.
Bedankt!Op donderdag 19 juli 2001 09:21 schreef MikeN het volgende:
[..]
DUH. Je betaalt voor de aansluiting:
Je aansluitkosten
Je doe het zelf pakket / monteur
Daarna betaal je:
Je telefoonabb. ( www.kpn.com )
Je telefoontikken ( www.kpn.com )
Je ADSL abb. KPN ( 50 gulden )
Je ADSL abb. provider ( 49 gulden )
Hierbij ga ik uit van Mxstream
Maar je kunt zelf ook wel een beetje zoeken.
KPN.com is niet duidelijk, maar het is te vinden.
Verwijderd
Netjes MikeNOp donderdag 19 juli 2001 09:28 schreef Tentacle het volgende:
[..]
Bedankt!
Voor het geval het niet duidelijk was: die telefoontikken gelden natuurlijk _alleen_ voor je normale telefoongesprekken, niet voor internet (voor het geval het niet helemaal duidelijk was
Op donderdag 19 juli 2001 09:36 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Netjes MikeN
Voor het geval het niet duidelijk was: die telefoontikken gelden natuurlijk _alleen_ voor je normale telefoongesprekken, niet voor internet (voor het geval het niet helemaal duidelijk was).
Let op mijn (duh)...Op donderdag 19 juli 2001 09:16 schreef Tentacle het volgende:
Verwijderd
Ik had het natuurlijk ook niet over jouOp donderdag 19 juli 2001 09:46 schreef Tentacle het volgende:
[..]
[..]
Let op mijn (duh)...
En ik bedoelde dus voor de wat onwetende lezer, dat je voor internetten geen tikken meer betaalt (voor het geval het niet duidelijk was, vandaar de "
Pagina: 1