Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-03-2024
heeft iemand ook ervaring met de Huawei Matebook D i5-8250 met mx150?

Die kost momenteel 1050 bij bol.com .

zal ik gewoon doorsparen en de matebook x pro kopen?
ik zoek momenteel een licht en dunne laptop voor mijn studie zelf heb ik wel ict kennis. Maar met een prijs van 1900 twijfel ik of het wel echt de prijskaart van 1900 waard is ?

ik zal veel rijzen met mijn laptop.
ik gebruik nu een Clevo incl. lader 4 a 4.5 Kilo(zonder schoolboeken)

ps. momenteel heb ik de helft van de huidige waarde van de Matebook x pro al gespaard. ik werk ook en daarvan krijg ik ongeveer 90 euro per week. en met stufie houd ik 60 euro p.m. over

EXtra informatie :

naast mijn studie verdien ik 110 euro per week.

[ Voor 5% gewijzigd door selcukb006 op 01-09-2018 12:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:18
Ik zou voor de D gaan. Of je moet scherm kwaliteit heel belangrijk vinden, dan moet je de X pakken. De D heeft gewoon een Full-HD scherm van wat lagere kwaliteit, maar als je geen photoshop doet zal die prima voldoen aan je verwachtingen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met je berekening moet je dus nog ongeveer 900 Euro sparen dus dat is 150 x 6.

In hoeverre, tenzij ik je startpost niet begrijp, moet/gaan we nu een mening vormen over een laptop die je pas in februari kan kopen terwijl tegen die tijd andere laptops / betere laptops / prijswijzigingen aanwezig zijn?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:51
Bij die Matebook X Pro betaal je natuurlijk gewoon veel voor design en alle features die daar bij horen, zoals het scherm met minieme randen en de 4 speakers die erin zitten. Als je dat soort dingen belangrijk vind, ja, dan kan die het waard zijn! Maar je kan voor veel minder geld ook een prima laptop van een ander merk kopen waar je ook heel erg blij mee kan zijn...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/