Refurbished origineel bestaat niet in de losse onderdelen wereld die schermen of de onderdelen daarvoor levert Apple namelijk niet. Dat is ten alle tijden refurbished geworden met imitatie onderdelen.
Edit: Ik heb overigens van de iPhone (de eerste) tot eind 2016 (iPhone7) in de reparatie wereld gezeten van zowel iOS als macOS producten. Vandaar dat ik wel een aardig oordeel kan vellen over de zogenaamde "originele" spullen en ik kan je verzekeren er is onwijs veel schijt zooi te koop en geen enkel origineel onderdeel tenzij ze van "gevonden"/defecte iPhone's gehaald zijn. Hier is een prima markt voor verder maar door de manier waarop het front van de iPhone X werkt is dat hier uitgesloten.
Stel je hebt een scherm nodig en wilt dat buiten Apple om "refurbishen" met uitsluitend Apple onderdelen.
Dan heb je dus 2 defecte iPhone X'en nodig. 1e met defect glas en werkend scherm en de volgende met goed glas en een defect scherm. Dan moet je vervolgens het gelamineerde scherm van het defecte glas verwijderen en het defecte scherm schadevrij van het gelamineerde glas. Die twee dingen moet je dan aan elkaar gaan lijmen oid. Als dat allemaal al lukt kun je dat met geen mogelijkheid "originele refurb" noemen.
[
Voor 53% gewijzigd door
Donstil op 02-09-2018 21:42
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans