[iOS11.4.1] moet updaten, maar update niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:07
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een iphone 6s. Een tijdje geleden heb ik de iOS11-beta geïnstalleerd. Alles werkte goed een aardig, maar nu heb ik een probleem.

Zodra ik de telefoon unlock, krijg ik de melding "Er is een nieuwe iOS-update beschikbaar. Werk de iOS11-bèta versie bij".

Als ik kijk bij algemeen -> software zie ik dat mijn software up-to-date is (ios 11.4.1). Ook via iTunes kan ik geen updates installeren.

Volgens apple (https://support.apple.com/nl-nl/HT203282#nonbeta) moet ik de telefoon geheel resetten en een oude backup terugzetten. Maar ja, de backup vóór het installeren van de bèta-versie is inmiddels al 1,5 jaar oud schat ik.

Daarnaast vind ik op internet vergelijkbare problemen, maar dan met de iOS 12 beta. Is dit dezelfde 'bug' of moet ik het toch ergens anders zoeken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Download de laatste firmware (iOS 11.4.1) voor jouw toestel hier: https://ipsw.me

Sluit je iPhone aan op een computer en open iTunes. Houd vervolgens Option (Mac) of Shift (Windows) ingedrukt en klik op de knop 'Update'. Selecteer nu het firmware-bestand dat je hebt gedownload.

Op die manier installeer je de laatste versie zonder dat gegevens verloren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
iOS 11.4.1 is reeds geïnstalleerd, maar ik blijf meldingen krijgen dat er een update is (die vervolgens niet zichtbaar is bij de software updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13
nieuws: Nieuwe iOS 12-bèta verhelpt verschijnsel van zich herhalende updateno...

Gezien?

O wacht, je zit op 11. Dan heb ik niks gezegd.

Je zou een backup kunnen maken en die terug kunnen zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gerelateerd probleem waar sommigen last van hebben ja. Resetten of updaten naar de nieuwste iOS 12 beta lost het op. (Jep, dan moet je het betaprofiel wel weer installeren.)

Dat of wachten tot iets na 12 September wanneer iOS 12 final uitkomt.0

[ Voor 36% gewijzigd door WhatsappHack op 01-09-2018 14:07 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dirickteur schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:48:
iOS 11.4.1 is reeds geïnstalleerd, maar ik blijf meldingen krijgen dat er een update is (die vervolgens niet zichtbaar is bij de software updates)
Verwijder je beta profiel en herstart je toestel.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
Heel frappant... na ca. 2 dagen van meldingen kreeg ik opeens wél een update te zien. Dat was óók 11.4.1, maar de iPhone heeft wel iets geïnstalleerd... de meldingen zijn in ieder geval gestopt :-)
Pagina: 1