Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1110029

Topicstarter
Ik heb een paar sonoff apparaten en die wil ik gaan gebruiken via Google assistent.
Nu heb ik al meerdere filmpjes gekeken maar krijg het niet voor elkaar.
Ik moet in zowel assistent als in home de HOME CONTROLE knop kunnne vinden maar die staat er bij mij niet tussen.

Iemand ervaring hiermee die Mij kan helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Tikje van AZ richting Duurzame Energie & Domotica en ik heb je dubbele topic verwijderd.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Moet ik hier de vraag opnieuw stellen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 14:08
Staat je telefoon wel op Engels (US)? Anders kan je namelijk lang blijven zoeken. Home control is namelijk vooralsnog niet beschikbaar in het Nederlands. Instellen is niet zo heel moeilijk:

De assistent openen, rechtsboven op het compass drukken, rechtsboven op de 3 puntjes, settings en dan Home control. En dan zoeken naar Smart We Link.

Als je geen Google Home device in huis hebt hoef je in die app verder niets in te stellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Furiousz op 01-09-2018 12:39 ]

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tof dat je de moeite hebt genomen om te reageren.

Ik heb mijn telefoon indd niet op Engels staan, dat is dan zeker ook de reden dat er niks gebeurd als ik op het kompas druk en de 3 puntjes niet zie ?

Moet ik dan mijn hele telefoon reseten en op engels instellen ?

Groet Wilko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 14:08
In de assistent ga je naar telefoon instellingen en dan kun je de taal veranderen naar Engels (US).

Check ook eens dit topic: [Google Assistent] Ervaringen & Discussie

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry hor maar ik kan niet op het kompas drukken en zie ook geen 3 stipjes.
Ik kan wel als ik het app icoontje indruk naar instellingen gaan en heb daar via het kopje voorkeuren en talen voor assistent Engels ingesteld maar dit is vast niet wat je bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1133983

Ben nieuw hier maar hoe kan ik een vraag stellen ? Ik reageer nu ergens op. Wil een vraag stellen over sonoff. Zit je altijd met die wifi schakelaars verplicht aan een server van de fabrikant vast sonoff EWlink ligt er vaak uit namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePruus
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-06 14:16
Google home werkt gewoon goed samen met alle Sonoff apparaten. Je moet een paar stappen volgen. Ten eerste download de app Ewelink uit de Appstore of playstore. Zorg er vervolgens voor dat alle Sonoffs goed insteld worden. Dit gaat met de laatste versie van Ewelink al veel gemakkelijker. Als alles werkt op de app. Dan wordt het tijd om naar Google Home te gaan. Je kunt aldaar in instellingen ewelink met jouw account koppelen. En voila. Alle apparaten staan er in. Je kunt nu eventueel in Google Home de namen ook nog aanpassen. Er is een maar. Als je een Sonoff toevoegt, dan moet je in Google Home eerst de apparaten verwijderen. Dan opnieuw ewelink in Google Home activeren. Bij mij draait het alarm, schakeldozen en een zestal Sonoff basics zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos1142
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-01 19:41
Je moet een andere app in Google gebruiken met smart er voor, want EWe-link staat NIET bij Google er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warface88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-02-2019
In google home heet deze app Smart we link.
Die staat er wel tussen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dickie91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Hoe kan ik in home mijn account van ewelink verwijderen, nu wil home mijn apparaten van ewelink niet installeren omdat ik de verkeerde account heb gebruikt van ewelink. staat dit ergens onder google?
Pagina: 1