Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07-2023
Beste Tweakers

ik ben opzoek naar een razer toetsenbord

ik heb de volgende op het oog maar wat zijn jullie ervaringen of welke zouden jullie nemen
het is razer maar ik sta open voor eventuele andere merken :P

hier zijn mijn "picks"

Razer Blackwidow X (gunmetal grey of de mercury edition)
Razer Blackwidow Elite
Razer Blackwidow Ultimate V2
Razer Huntman Elite

ik heb zelf de eerste non-chroma Ultimate gehad en dat was een fijn toetsenbordje maar die exposed top design van de rest spreekt mijn wel aan ivm schoon maken etc etc en jah om nu te zeggen dat ik de media toetsen veel zou gaan gebruiken kan ik je nu niet zo zeggen gebruikte de macro keys ook nooit op de ultimate maar goed de huntman elite is echt mijn laatste keus gezien verschillende reviews zeggen dat ze weinig tot geen verschil merken tussen de green en de nieuwe opto-mech switch maar ze zeggen wel dat het een fijn toetsenbordje is daarom zou fijn zijn als jullie persoonlijke meningen willen delen over de toetsenborden

Beste antwoord (via Latumalea op 02-09-2018 23:31)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt een wensenlijstje gemaakt, op basis van wat? dat het een keyboard is? tegelijkertijd sta je open voor andere suggesties maar die kun je zelf ook wel vinden. categorie: Toetsenborden en gebruik de filters en kom dan nogmaals met een goed lijstje. Interpunctie kun je prima toepassen ipv hardleers door te gaan.

39

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:35

g0tanks

Moderator CSA
Latumalea schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:20:
ik heb zelf de eerste non-chroma Ultimate gehad en dat was een fijn toetsenbordje maar die exposed top design van de rest spreekt mijn wel aan ivm schoon maken etc etc en jah om nu te zeggen dat ik de media toetsen veel zou gaan gebruiken kan ik je nu niet zo zeggen gebruikte de macro keys ook nooit op de ultimate maar goed de huntman elite is echt mijn laatste keus gezien verschillende reviews zeggen dat ze weinig tot geen verschil merken tussen de green en de nieuwe opto-mech switch maar ze zeggen wel dat het een fijn toetsenbordje is daarom zou fijn zijn als jullie persoonlijke meningen willen delen over de toetsenborden
Allemachtig gebruik alsjeblieft interpunctie om het leesbaar te houden. Dit is een van de langste zinnen die ik ooit heb gezien.

Heb je nou specifieke eisen? Zo te zien mechanische toetsen + RGB-verlichtingen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even een rare vraag; je vergelijkt een toetsenbord van 200 Euro met eentje van 111 Euro. Beetje alsof je aan ons vraagt welke TV van 1000 Euro goed is en we raden allemaal een TV van 2000 Euro aan? En dan mag ook nog elk ander merk; dat is een "beetje" meer opsommen wat wij vinden?

Alle gelinkte keyboards lijken door een aantal mensen van Tweakers een beoordeling te hebben gekregen; in hoeverre vult dit jouw vraagstelling aan of, in hoeverre heb je hier extra vragen over?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
g0tanks schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:25:
[...]

Allemachtig gebruik alsjeblieft interpunctie om het leesbaar te houden. Dit is een van de langste zinnen die ik ooit heb gezien.

Heb je nou specifieke eisen? Zo te zien mechanische toetsen + RGB-verlichtingen?
srry voor het missen van de interpunties ( en nu weer )

heb nu een membrane dus jah mechanisch is wel een vereiste RGB is altijd mooi mee genomen
MAX3400 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:24:
Even een rare vraag; je vergelijkt een toetsenbord van 200 Euro met eentje van 111 Euro. Beetje alsof je aan ons vraagt welke TV van 1000 Euro goed is en we raden allemaal een TV van 2000 Euro aan? En dan mag ook nog elk ander merk; dat is een "beetje" meer opsommen wat wij vinden?

Alle gelinkte keyboards lijken door een aantal mensen van Tweakers een beoordeling te hebben gekregen; in hoeverre vult dit jouw vraagstelling aan of, in hoeverre heb je hier extra vragen over?
hoezo is dat een rare vraag ik vat hem niet als jullie mij een tv in dit geval zouden aanraden van 2000 euro en meer persoonlijke ervaringen (waar ik dus om vraag) geven die het nou laten we zeggen eens zijn zal ik echt overwegen om die tv van 2000 euro te halen als er dan iemand zegt van deze tv is het zelfde alleen goedkoper dan zal ik overwegen om die gaan halen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hebt een wensenlijstje gemaakt, op basis van wat? dat het een keyboard is? tegelijkertijd sta je open voor andere suggesties maar die kun je zelf ook wel vinden. categorie: Toetsenborden en gebruik de filters en kom dan nogmaals met een goed lijstje. Interpunctie kun je prima toepassen ipv hardleers door te gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
Fietsbel schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 14:14:
dat is mijn lijstje daar ga ik uit kiezen wou gewoon een meer persoonlijke mening hebben zijn er vast mensen die vinden een corsair beter of een logitech die soort gelijk is aan deze razers kwa stevigheid RGB etc etc maar is dat te moeilijk te begrijpen blijkbaar zal wel door mijn luiheid komen |:( kies altijd de makkelijke weg zoals geen filters gebruiken om een forum door te spitten of om (let op komen ze aan) ,.;':" in te drukken zolang het niet verboden is heb ik schijt aan de spelling politie

iig toch bedankt voor het helpen kiezen 8)7
¯\_(ツ)_/¯ (bedankt voor je tekens alleen al daarom verdien je het d:)b )

zal binnen kort weer eens iets vragen op dit forum muis
is ook aan vervanging toe mss muismatje wie weet O-)

van mij mag dit topic gesloten worden Moderators ;w ik zal er iig niet meer op reageren :X
(yes te lui om deze oh zo hulp volle topic te verwijderen mss helpt het anderen _/-\o_ )

we zien mekaar weer _O-

[ Voor 1% gewijzigd door Latumalea op 02-09-2018 23:34 . Reden: iemand bedanken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*knip* gooi dit de volgende keer gewoon even in een topicreport

[ Voor 75% gewijzigd door br00ky op 02-09-2018 23:55 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:35

g0tanks

Moderator CSA
Latumalea schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:31:
[...]

dat is mijn lijstje daar ga ik uit kiezen wou gewoon een meer persoonlijke mening hebben zijn er vast mensen die vinden een corsair beter of een logitech die soort gelijk is aan deze razers kwa stevigheid RGB etc etc maar is dat te moeilijk te begrijpen blijkbaar zal wel door mijn luiheid komen |:( kies altijd de makkelijke weg zoals geen filters gebruiken om een forum door te spitten of om (let op komen ze aan) ,.;':" in te drukken zolang het niet verboden is heb ik schijt aan de spelling politie

iig toch bedankt voor het helpen kiezen 8)7
¯\_(ツ)_/¯ (bedankt voor je tekens alleen al daarom verdien je het d:)b )

zal binnen kort weer eens iets vragen op dit forum muis
is ook aan vervanging toe mss muismatje wie weet O-)

van mij mag dit topic gesloten worden Moderators ;w ik zal er iig niet meer op reageren :X
(yes te lui om deze oh zo hulp volle topic te verwijderen mss helpt het anderen _/-\o_ )

we zien mekaar weer _O-
Je mag natuurlijk zelf weten of je jezelf begrijpbaar wil maken of een beetje eigen inzet wil tonen. Wees in ieder geval niet verbaasd zodra mensen erdoor minder behulpzaam zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Latumalea schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:31:
[...]

we zien mekaar weer _O-
Jammer dat je je eigen topic op deze manier om zeep helpt. Jíj vraagt om advies. Dat je vervolgens een volstrekt onleesbaar verhaal neer pent is dus jouw probleem.

Mijn advies. Koop vooral een toetsenbord met een shift, komma en punttoets. Je verontschuldigen voor het ontbreken van punten en komma's hoeft niet. Post dan gewoon niet.

[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 02-09-2018 23:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.