Hoe sluit ik 2 speakers op 3.5mm jack aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.554 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludonondeju
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-05-2021
Mijn vraag
Ik heb 2 speakers (JVC) en zou deze op 3.5mm jack aansluiten. Aan de speakers zijn 2 kabels met geen uitgang. Ik weet niet hoe ik deze aan moet sluiten op stroom en 3.5mm jack

Relevante software en hardware die ik gebruik
2 JVC speakers met 2 kabels met geen uitgang

Wat ik al gevonden of geprobeerd
Ik heb op het internet verschillende dingen gevonden over dit onderwerp maar niet echt wat ik wil. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Beste antwoord (via ludonondeju op 31-08-2018 21:25)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Denk dat je nog een versterker ertussenin nodig hebt. Je kan speakers niet rechtstreeks aansluiten op een audiobron (tenzij ze zelf versterkt zijn), maar je post geeft geen typenummers of een nuttige omschrijving hierover dus wordt het gokken :)

Zou je je post hiermee uit willen breiden, zodat we hier iets zinnigs over kunnen zeggen? ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Denk dat je nog een versterker ertussenin nodig hebt. Je kan speakers niet rechtstreeks aansluiten op een audiobron (tenzij ze zelf versterkt zijn), maar je post geeft geen typenummers of een nuttige omschrijving hierover dus wordt het gokken :)

Zou je je post hiermee uit willen breiden, zodat we hier iets zinnigs over kunnen zeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludonondeju
Beste spone, ik heb geen nummer of verdere gegevens van de speaker. Foto’s sturen kan ik helaas ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Op tweakers kun je geen foto's uploaden, daarvoor moet je naar externe sites om dit te doen.

Hebben de speakers een stroomaansluiting? Of hebben ze alleen 2 draadjes/+/- aansluiting. Probeer iets beschrijvender te zijn, want op deze manier wordt het wel lastig als je niet kan zeggen wat voor speakers het zijn, welke aansluitingen ze hebben en ook geen foto kan tonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludonondeju
Probleem is opgelost! Ik heb de fout gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Bedankt voor de nuttige bijdrage zo 8)7

Als je nu nog zou kunnen aangeven wat het probleem en de oplossing was, dan heeft wellicht iemand nog iets aan dit topic. Anders kan ie op slot net als al je voorgaande topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
ludonondeju schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 20:58:
Probleem is opgelost! Ik heb de fout gevonden.
Het is wel zo fijn als je de oplossing deelt voor mensen die mogelijk hetzelfde probleem hebben.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 11:35

BLACKfm

o_O

spone schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 20:49:
Op tweakers kun je geen foto's uploaden, daarvoor moet je naar externe sites om dit te doen.
offtopic:
Jawel? https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/, en als het niet werkt activeren in de karmastore?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
offtopic:
Haha, zo had ik hem nog niet bedacht. Fotoalbum 'misbruiken' voor plaatjes in topics is wel creatief :) Al is dat voor nieuwe gebruikers/members met weinig karma ook niet mogelijk, en die zullen vaak de meeste behoefte hebben aan een dergelijke functie. Maar goed, dat is allemaal offtopic geneuzel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
spone schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:07:
[...]

offtopic:
Haha, zo had ik hem nog niet bedacht. Fotoalbum 'misbruiken' voor plaatjes in topics is wel creatief :)
Dat is toch verreweg de meest gebruikte toepassing van het fotoalbum? :?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludonondeju
Er moest een versterker bij zoals spone al zij. Hoe sluit je een topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Aangezien dit topic niet helemaal voldoet aan de eisen die verwacht worden op Tweakers bij het openen van een nieuw topic, en het topic inmiddels off-topic gaat, sluit ik dit topic. Daarnaast heeft TS begrijp ik inmiddels een werkende oplossing.

@ludonondeju lees voor je in de toekomst een eventueel nieuw topic opent op Tweakers eerst even Het algemeen beleid #quickstart door zodat je weet wat er verwacht wordt van jouw in de topic start.

Select * from fish

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.