Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624162

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik had een korte vraag, op de site digitallicense.nl worden windows 10 pro keys aangeboden voor maar 23 euro.
https://www.digitallicense.nl/windows-10-professional-retail

Nu staat er bij dat het de retail versie is, maar ik ben bang dat dit een ripoff is, of gewoon een verkapte OEM versie van windows, die maar 1 keer geinstalleerd kan worden.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? of weet iemand meer van deze verkoper?

Mvg, Ikea bed

Beste antwoord (via Anoniem: 624162 op 31-08-2018 14:46)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik geloof dat er elke dag een discussie hierover opduikt met (terecht) constant dezelfde argumenten.

Ja, het kan langere of kortere tijd werken. Nee, we weten (bijna) allemaal dat de prijs ver onder de officiele adviesprijs ligt.

En qua ervaringen; zoek het adres en Google Streetview eens op en bedenk of je daar je spullen wil kopen als je er met de auto naartoe zou rijden.

If it looks too good to be true, it usually is...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik geloof dat er elke dag een discussie hierover opduikt met (terecht) constant dezelfde argumenten.

Ja, het kan langere of kortere tijd werken. Nee, we weten (bijna) allemaal dat de prijs ver onder de officiele adviesprijs ligt.

En qua ervaringen; zoek het adres en Google Streetview eens op en bedenk of je daar je spullen wil kopen als je er met de auto naartoe zou rijden.

If it looks too good to be true, it usually is...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624162

Topicstarter
Ik zie nu idd dat er 1 pagina terug precies dezelfde vraag stond, dat is slordig van me, bedankt voor het heldere antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Het werkt hier prima. Als het illegaal zou zijn dan had Microsoft echt wel juridische actie ondernomen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 20:10
digifun schreef op Friday 31 August 2018 @ 15:04:
Het werkt hier prima. Als het illegaal zou zijn dan had Microsoft echt wel juridische actie ondernomen.
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht. Ze staan niet voor niets niet meer in de PriceWatch... O-)

Los daarvan zijn dit soort topics natuurlijk geheel overbodig, aangezien er (zoals MAX3400 al aangeeft) meer dan genoeg topics over dit onderwerp gestart zijn. Deze kan op slot.

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 31-08-2018 15:08 ]

Dit topic is gesloten.