Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1110865

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een PS4 account die staat geregistreerd in de US (Omdat dat goedkoper is), normaal koop ik games digitaal, maar heb dus nu PES 19 gepreorderd en gespeeld, maar dus een hard copy, nu ben ik dus vergeten dat die copy dus valt onder een Europese kopie, dus kan ik geen coins kopen enzo, omdat mijn account in US staat.

Als ik dus een game uit de store haal (wat dus dan een Amerikaanse versie is), wordt ik dan alleen gemachted met mensen uit de Amerikaanse regio? Want ik zit er nu dus aan te denken om mijn hardcopy van PES 19 te verkopen, en hem dan gewoon via de PSN store te halen, maar ik ben dan bang dat ik alleen tegen Amerikanen etc speel, en dus elk potje lagg heb, of heb je dan wel gewoon matchmaking wat het dichtsbij is?

Heb trouwens mijn PS account niet zo lang, heb namelijk ook een Xbox, en daar kan je zonder problemen switchten van land, bij PS kan dat dus niet.. Raden jullie mij aan om gewoon een nieuw account in Nederland te maken, zodat ik dit gezeik niet heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:44
Ik raad je aan deze vraag gewoon in het PS4 topic te plaatsen.
Kort antwoord overigens: Je wordt niet gematcht aan US spelers. Het netwerk deelt je in op een server bij jou in de buurt.

PSN ID Binloading_nl