V&A voor nog te bouwen PCs?

Pagina: 1
Acties:
  • 601 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
https://tweakers.net/aanbod/user/692283/

Is V&A hiervoor bedoeld?
Ik kom er met de voorwaarden niet helemaal uit.
Heb een ad gerapporteerd maar hij lijkt niet verwijderd, wat impliceert dat het OK is. Maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:52

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Volgens mij staat deze advertentie onder ITPro -> Computerhulp. Daarin is het toegestaan om diensten aan te bieden, dus ik zou niet weten waarom deze advertentie daar niet in mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
Waarom zou dit niet oke zijn? Als hij gewoon levert wat er overeen gekomen is is het toch prima?
Ik snap het probleem niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Koozza schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:45:
Volgens mij staat deze advertentie onder ITPro -> Computerhulp. Daarin is het toegestaan om diensten aan te bieden, dus ik zou niet weten waarom deze advertentie daar niet in mag.
V&A aangeboden: Game PC €799,- i5 en 1060 3GB staat gewoon in categorie: PC's als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
als een sidenote twijfel ik ook wel over de effectiviteit van deze advertentie. Gezien de overgrote meerderheid van de tweakers bezoekers, best wel weten hoe ze een pc moeten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:52

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

V&A aangeboden: Game PC €799,- i5 en 1060 3GB verkoopt hij toch een compleet systeem? Of hij het nu nog in elkaar moet zetten of niet lijkt mij er niet echt toe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het lijkt erop dat hij/zij de producten besteld na een koop. Kortom, je kan heel V&A volgooien met mogelijke combinaties.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
7Sins schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:21:
als een sidenote twijfel ik ook wel over de effectiviteit van deze advertentie. Gezien de overgrote meerderheid van de tweakers bezoekers, best wel weten hoe ze een pc moeten bouwen.
Dat ging vroeger wel op, maar sinds het zo commercieel is geworden denk ik dat nog niet 80% van de geregistreerden hier een PC in elkaar kunnen knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Olaf van der Spek maak gewoon een melding, dan zie je wel wat ermee gebeurt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 12:07

-36-

Trust me. I'm an amateur

Ernemmer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:
[...]

Dat ging vroeger wel op, maar sinds het zo commercieel is geworden denk ik dat nog niet 80% van de geregistreerden hier een PC in elkaar kunnen knutselen.
Commercie lijkt me niet de oorzaak van die trent. IT is gewoon veel breder dan vroeger. gamen, crypto, domotica, laptops, telefoons, etc heb je allemaal geen kennis van PC assembage voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:38:
@Olaf van der Spek maak gewoon een melding, dan zie je wel wat ermee gebeurt
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:05:
Heb een ad gerapporteerd maar hij lijkt niet verwijderd, wat impliceert dat het OK is. Maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Waarom kan je je niet voorstellen dat dit oke is? Wat is het probleem nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
WEBGAMING schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:50:
Waarom kan je je niet voorstellen dat dit oke is? Wat is het probleem nou precies?
Voor dat soort handel hebben we toch de PW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

De vraag hier is of het doel meer neigt naar hobbie, of dat het een professional is die dit platform gebruikt om PC's te verkopen...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:51:
[...]

Voor dat soort handel hebben we toch de PW?
Hoe is een prijs vergelijker hetzelfde als een persoon die pc's voor iemand wil bouwen?

[ Voor 48% gewijzigd door WEBGAMING op 31-08-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat wil je nu bereiken met dit topic als je dit al weet ?
Ik zie er niets verkeerds in.
M2M schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:52:
De vraag hier is of het doel meer neigt naar hobbie, of dat het een professional is die dit platform gebruikt om PC's te verkopen...
Zie nog geen 400 advertenties en zoveel feedback, dus dat zal wel meevallen. Gewoon een student die deze service hier adverteert

[ Voor 44% gewijzigd door Hackus op 31-08-2018 16:05 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij zien hier geen probleem mee. En aangezien de meeste Tweakers hier zelf prima hun eigen PC kunnen bouwen zal het ook wel niet zo'n vaart lopen bij deze aanbieder.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.