Vraag over nieuwe serie rtx kaarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:32
Beste mede tweakers

Ik wil graag een nieuwe videokaart gaan halen alleen twijfel ik enorm tussen welke 2 en zeker ook kwa prijs.

Welke kaarten ik op het oog heb.

1.Asus rog Poseidon gtx 1080ti alleen hoop ik dat deze nog in prijs gaat zakken.

2.asus rog rtx 2080 mede om de ray tracing alleen weet ik niet of snap ik niet echt of dit een meerwaarde geeft aangezien ik er niet veel vanaf weet.

Dit is eigenlijk de reden dat ik jullie advies hierover vraag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Wachten tot de reviews uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

nelizmastr

Goed wies kapot

Meer dan wachten en hopen op gelekte info kan je niet doen. Hier staan wat benchmarks m.b.t. 1080Ti vs 2080Ti:

https://linustechtips.com...ti-in-4k-with-benchmarks/

Maar ja, de 2080 zal daar onder zitten, dus mogelijk in de huidige games gelijk of lager uitvallen. Maar goed, geruchten enzo. Bij release kan je toch nog geen kaart krijgen, want de preorders zijn ook al uitverkocht.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
1080ti zal me ook ruim voldoen aangezien ik op 3440-1440 game.

Alleen vroeg ik me meer af of het meerwaarde geeft met de rtx ray tracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:14
Lichtstralen worden mooier. Of het de performance hit waard is, weten we pas wanneer de reviews uit zijn, zoals @Sp3ci3s8472 aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
XFlame schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:20:
Lichtstralen worden mooier. Of het de performance hit waard is, weten we pas wanneer de reviews uit zijn, zoals @Sp3ci3s8472 aangeeft.
Kortom ff wachten met kopen dus :) 2000 serie zijn dit al definitieve prijzen of zullen deze bij ruime voorraden bij webshop nog zakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:14
marcelmaria schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:22:
[...]

Kortom ff wachten met kopen dus :) 2000 serie zijn dit al definitieve prijzen of zullen deze bij ruime voorraden bij webshop nog zakken ?
De kans is groot dat ze nog zakken. MSRP was lager dan wat de winkels momenteel vragen. Hoelang het duurt voordat de prijzen MSRP halen is alleen niet te zeggen. Als het vergelijkbaar is met de launch van de 10xx serie kan het zomaar zijn dat de kaarten nog maanden na release amper verkrijgbaar zijn, en dan alleen voor exorbitante prijzen.

Geef jezelf een limiet op tot hoelang je wilt wachten. Anders blijf je tot in einde wachten en kan je ondertussen niet genieten van je nieuwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
XFlame schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:25:
[...]

De kans is groot dat ze nog zakken. MSRP was lager dan wat de winkels momenteel vragen. Hoelang het duurt voordat de prijzen MSRP halen is alleen niet te zeggen. Als het vergelijkbaar is met de launch van de 10xx serie kan het zomaar zijn dat de kaarten nog maanden na release amper verkrijgbaar zijn, en dan alleen voor exorbitante prijzen.

Geef jezelf een limiet op tot hoelang je wilt wachten. Anders blijf je tot in einde wachten en kan je ondertussen niet genieten van je nieuwe kaart.
Hangt er even vanaf of het wachten het waard is. Als de 2080 daadwerkelijk aanzienlijk sneller is dan de 1080ti is mij het wachten wel waard.

Mochten de prijzen hoog blijven van de 2080 is de prijs van de 1080ti ook nog erg hoog en dicht bij de 2080. Tsja dan is het zonde van het geld en kan ik beter wachten tot ze zakken en daadwerkelijk leverbaar zijn
Pagina: 1