thrustmaster t300 na pc op starten werkt hij niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 10:12

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi :)

heb raar probleem. als ik mijn pc aan zet dan draait stuur naar links en naar rechts maar als ik spel op start werkt hij niet. en moet ik eerst weer hem uit USB halen en weer terug in doen zo dat hij weer naar links en rechts gaat draaien en dan werkt hij pas

heb laats drivers en firmware op staan

weet iemand hoe ik dit kan op lossen ?

[ Voor 39% gewijzigd door Motaro op 02-09-2018 20:01 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Topicstarter
iemand ervaring met dezen probleem ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
In een ver verleden heb ik dit probleem gehad met Windows XP en een ander stuurtje.
Toen hielp het om Energiebesparing op de USB poorten uit te zetten en het energieschema op Hoge Prestatie (High Performance) te zetten.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:53
Toevallig MSI mobo?
Vrijwel dagelijks dat ik de usb stekker van m'n muis eruit en erin moet drukken voordat die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Topicstarter
Wylana schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:24:
In een ver verleden heb ik dit probleem gehad met Windows XP en een ander stuurtje.
Toen hielp het om Energiebesparing op de USB poorten uit te zetten en het energieschema op Hoge Prestatie (High Performance) te zetten.
nope het heeft niet gewerkt maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Topicstarter
Gummiebeer schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:29:
Toevallig MSI mobo?
Vrijwel dagelijks dat ik de usb stekker van m'n muis eruit en erin moet drukken voordat die het doet.
yep een MSI maar met rest van mijn spul en had eerst even G29 en daar heb probleem nooit mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:53
Motaro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:54:
[...]

yep een MSI maar met rest van mijn spul en had eerst even G29 en daar heb probleem nooit mee
Toch denk ik dat je het richting de mobo moet zoeken. Zal iets met een driver niet goed zijn dus even kijken naar een eventuele update.
Dit is mijn 2e MSI mobo die dit probleem ook gaf /geeft, altijd de usb achterkant. Ene keer de muis en dan weer m'n DFGT stuurtje.

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Staat hij misschien op PS4 modus ipv PS3?

• Motaro

Motaro

Topicstarter
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:22:
Staat hij misschien op PS4 modus ipv PS3?
nee hij staat op PS3 als hij op ps4 staat doet hij helen maal niks

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Staat hij wel bij je USB Game Controllers in Windows dan ? Anders kan het zijn dat hij wel opstart. Maar dat een ander aparaat op de usb controller alle resources wegtrekt en dat hij daardoor weer weg valt.

Meestal gaat dit gepaard met de melding dat er niet genoeg resources zijn. In je tasktray of in je device lijst. (Gemarkeerd met uitroepteken)

Een voorbeeld:

Ik moet mijn pedalen soms afkoppelen en weer aankoppelen. Dan doet hij het weer. Echter kan je vaak ook in je device lijst de apparaat uninstallen (zonder problemen) en dan gewoon nieuw hardware detecteren. Werkt altijd bij mij.

Dat het stuur wel draait tijdens boot zegt mij dat hij wel de verbinding met de computer ziet. Maar dat het ergens anders fout gaat.
Pagina: 1