Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51
Ik woon ondertussen al een paar jaar in een nieuwe woning, een "bel" hangt er echter nog steeds niet. Het wordt nu wel echt tijd om de knoop eens door te hakken. Ik zou dan ook eens willen polsen naar jullie ervaringen, feedback of aanbevelingen (of net niet).

Ik zoek dus een bel met camera rekening houdend met volgende punten:
- Ik heb een utp liggen naar de plaats waar de bel moet komen. Ik zou dan ook bij voorkeur een bel hebben zonder batterijen en liefst met bedrade connectie. Wifi lijkt me storingsgevoeliger.
- We moeten een beetje met de tijd meegaan, dus meldingen/communicatie via gsm is een must. Additioneel zou ik graag ook een schermpje hebben voor in huis te hangen (geen absolute must)
- De meldingen op gsm moeten betrouwbaar zijn. Ik lees soms berichten dat het wel eens een minuut duurt vooraleer een connectie met de bel is opgezet, dat is een no-go.
- Ook op iets langere termijn wil ik ook graag een werkende bel, met dezelfde functionaliteit (of meer) als bij aankoop. Een bel vervang je normaal niet elke 5 jaar. Ik bedoel hiermee dat ik graag zelf controle heb. Als ik het goed begrepen heb werken vele smart bellen via de cloud van de fabrikant. Wat als die fabrikant op de fles gaat? Al lijkt dit risico klein bij bv een google of amazon (om maar de bekendste/populairste smart bel fabrikanten te noemen)
- Mijn deur is uitgerust met een goed slot, de deur openen van op afstand doen ik niet aan mee.
- Video opnemen bij aanbellen of eventueel beweging lijkt me een leuke extra.
- Ik ben niet echt voorstander van een extra abonnement voor een bel.
- Prijs is niet zozeer een punt, maar €1000 hoeft een bel nu ook weer niet te kosten.
- Ondanks een paar conservatieve punten ben ik toch een beetje een gadgetfreak ;)
- Oh ja, het mag er nog een beetje leuk uit zien ook (WAF)

SHOOT

• sunnybird
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:48
DoorBird zou ik zeggen.

• stoffels
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Heb een aantal weken geleden een dahua video intercom opgezet en ben er uitermate tevreden van. prijs rond de 500 euro en heeft alle features op jouw lijst.