Film kijken en skypen zonder headset, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:45
Hoi hoi,

Ik heb bijna elke avond dat ik game / film kijk met een vriend die op zijn eigen computer ver weg dezelfde film kijkt. We syncen handmatig de afspeeltijd :).

Echter heel de avond heb ik een headset op en kijk ik voor de pc. Ik heb ook een 5.1 set en zou liever op de bank willen kijken en met hem als nog kunnen praten. Of soms voor de pc film kijken met hem zonder dat ik een headset gebruik. Ofwel een losse microfoon, en zijn stem op de luidsprekers...

Hier is het ding... Hoe krijg ik dit goed voor elkaar? Als ik zijn stem op de luidsprekers zet, of een losse microfoon, zou hij zichzelf gaan horen / de film / de game.

Iemand enige tips om dit te voorkomen of een idee hoe ik dit kan realiseren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Push to talk?

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40

bonzz.netninja

Niente baffi

Just 2 my cents...maar kun je niet beter gewoon ff langs gaan bij die vriend :) Kun je meteen een biertje samen drinken en het glas heffen om het leven te vieren ?

Anders..misschien met een simpel oortje aan je telefoon en daarop via whatsapp/voip/watdanook misschien bellen?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik game wel eens terwijl ik aan t voicechatten ben in discord/skype en alles over de speakers heb lopen. Dit werkt gewoon. Natuurlijk niet als je het volume opendraait tot standje vloertrillen. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 31-08-2018 09:21 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:45
Push to talk is inderdaad een goede optie. Als nog zal ik dan als ik op de bank zit met een microfoon naast me moeten zitten... Plus het geluid van die vriend over mijn 5.1 set laten gaan... Als ik de film ietsje harder heb staan vraag ik mij af of het leuk is om hem daar hard doorheen te laten praten.

@bonzz.netninja Tja hij woont 90km verderop, kost veel geld om bijna elke avond heen en weer te gaan rijden ;).

Van mij mag een VLC of Netflix ook wel een sync with friends optie hebben. Er schijnt iets te zijn met Netflix Party... ga dat ook nog eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik de pc van mijn ouders net teamviewer overneem, stuurt ie ook geluid door. Dat icm skype voor de gesprekken lijkt me wel een optie voor je.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1