Heei Hallo allemaal,
Ik heb een MSI GTX 1070 gaming x sinds paar dagen, het was een mining kaart.
heb er niet zelf mee gemined maar heb er toch wacht problemen omtrent het gamen.
problemen met BF1: lage fps komt niet boven de 70 fps uit of ik nu low of high setting heb (v-sync staat uit)
problemen met far cry 5 : beeld hapert en is niet vloeiend ook hier in maakt het niet uit welke setting ik speel (v-sync staat uit) en fps niet hoger dan 80
wat heb ik al gedaan om het op te lossen:
nieuwste nvdia drivers staan er op.
driver booster 5 alles drivers laten updaten.
MSI gaming APP getest op silent, gaming of oc modus geen verschil
nu is mijn vraag staat deze kaart misschien nog in de mining modus (onder geklokt?) hoe kan ik dat zien ?hiervoor had ik een GTX950 2gb en haalde ik meer fps.
tevens nog een kleine vraag in het Nvdia configscherm -> beeldscherm -> resolutie wijzigen kan ik kiezen uit: pc 1920x1080 66hz of uit ultra hd,hd,sd 1080p,1820 x1080 ingebouwd
bij de pc optie heb ik normaal beeld bij de hd optie ziet het er niet uit en zit er een vertraging in hoe komt dit welke optie moet ik nemen ?
mijn systeem:
Intel core i5-6500
MSI h170a gaming pro
MSI GTX 1070 8gb gaming x
corsair vengeance lpx 16 gb
samsung 850 evo 500 gb 2x
corsair RM550x
alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een MSI GTX 1070 gaming x sinds paar dagen, het was een mining kaart.
heb er niet zelf mee gemined maar heb er toch wacht problemen omtrent het gamen.
problemen met BF1: lage fps komt niet boven de 70 fps uit of ik nu low of high setting heb (v-sync staat uit)
problemen met far cry 5 : beeld hapert en is niet vloeiend ook hier in maakt het niet uit welke setting ik speel (v-sync staat uit) en fps niet hoger dan 80
wat heb ik al gedaan om het op te lossen:
nieuwste nvdia drivers staan er op.
driver booster 5 alles drivers laten updaten.
MSI gaming APP getest op silent, gaming of oc modus geen verschil
nu is mijn vraag staat deze kaart misschien nog in de mining modus (onder geklokt?) hoe kan ik dat zien ?hiervoor had ik een GTX950 2gb en haalde ik meer fps.
tevens nog een kleine vraag in het Nvdia configscherm -> beeldscherm -> resolutie wijzigen kan ik kiezen uit: pc 1920x1080 66hz of uit ultra hd,hd,sd 1080p,1820 x1080 ingebouwd
bij de pc optie heb ik normaal beeld bij de hd optie ziet het er niet uit en zit er een vertraging in hoe komt dit welke optie moet ik nemen ?
mijn systeem:
Intel core i5-6500
MSI h170a gaming pro
MSI GTX 1070 8gb gaming x
corsair vengeance lpx 16 gb
samsung 850 evo 500 gb 2x
corsair RM550x
alvast bedankt voor jullie hulp!