Vraag

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 16:06
Mijn vraag
Ik heb interesse in een smartwatch om notificaties van meetings en andere sneller te zien daar ik ze soms door op stil staan van gsm mis.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gsm is een oneplus 6 dus zou compatibel moeten zijn

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De nieuwe samsung gear ziet er tof uit met lange batterijduur (+-4dagen) maar heb gelezen dat er sommige notificaties niet doorkomen door Tizen? Ook maps zou niet echt ideaal zijn? Denk dat deze watch interessanter is als je zelf een Samsung Device hebt owv S-planner, S-mail enz enz?

Verder kwam ik uit bij de Ticwatch pro dewelke wel interessant lijkt maar lees er gemengde reviews over en zit dan ook nog op de 2j oude quallcom 2100 chip.

Is het interessant om te wachten op de nieuwe chip? Indien ja, zijn er al enige aanraders?

Voor mij puur casual, niet te sportief met liefst NFC erbij voor android pay

Simracing and 3D-Printing enthousiast

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 14:15
Google zou samen met de nieuwe Pixel telefoons ook een smartwatch aankondigen, die is dan misschien interessanter voor jou.

nieuws: Gerucht: Google werkt aan drie Pixel-horloges voor release dit najaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
ja had ik ook al gezien, alleen het ontwerp zal afwachten zijn want je ziet veel renders :)
+ de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rossen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:49:
Google zou samen met de nieuwe Pixel telefoons ook een smartwatch aankondigen, die is dan misschien interessanter voor jou.

nieuws: Gerucht: Google werkt aan drie Pixel-horloges voor release dit najaar
Helaas heeft Google inmiddels wel bevestigd dat ze dit jaar geen smartwatch gaan uitbrengen: nieuws: Google onthult in ieder geval dit jaar geen eigen smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 14:15
rens-br schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:10:
[...]

Helaas heeft Google inmiddels wel bevestigd dat ze dit jaar geen smartwatch gaan uitbrengen: nieuws: Google onthult in ieder geval dit jaar geen eigen smartwatch.
Inderdaad, I stand corrected. In dat geval kan ik niets aanraden jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
Darned :(
Ik heb ook al paar reviews gelezen over android wear dat de dev's vertrokken zijn?
niet echt geruststellend...

Pagina: 1