Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
videokaart om weer een poosje mee vooruit te kunnen
Wat is je budget?
nog geen inschatting, niet te duur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur, ben nergens grote fan van;).
[b[/b]
ik wil graag een nieuwe videokaart aanschaffen in verband met het kaduuk gaan van mijn R9 280x 3g. Ik wil op z'n minst de nieuwe AAA games spelen op 1080p ultra met degelijke FPS. En er ook nog een poos mee vooruit kunnen. Kan ik dan voldoen met een 1050 Ti? Of moet ik dan meer kijken naar 580 8gb / 1060 6 GB? Alvast dank voor de reacties!
Systeem bestaat uit 8gb ddr4 / i5 8400 / ssd/HDD etc
Edit: monitor is gewoon 1080p/60hz. De voeding weet ik naam zoniet van maar is 600watt.
Ik zoek een?
videokaart om weer een poosje mee vooruit te kunnen
Wat is je budget?
nog geen inschatting, niet te duur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur, ben nergens grote fan van;).
[b[/b]
ik wil graag een nieuwe videokaart aanschaffen in verband met het kaduuk gaan van mijn R9 280x 3g. Ik wil op z'n minst de nieuwe AAA games spelen op 1080p ultra met degelijke FPS. En er ook nog een poos mee vooruit kunnen. Kan ik dan voldoen met een 1050 Ti? Of moet ik dan meer kijken naar 580 8gb / 1060 6 GB? Alvast dank voor de reacties!
Systeem bestaat uit 8gb ddr4 / i5 8400 / ssd/HDD etc
Edit: monitor is gewoon 1080p/60hz. De voeding weet ik naam zoniet van maar is 600watt.
[Voor 4% gewijzigd door jwduitje op 30-08-2018 21:07]