Toon posts:

Led en inbouwprobleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om mijn volumeknop in een frontplaatje in te bouwen.Hoe de knop eruit ziet kan je zien op deze link

Volumeknop

Het probleem is dus dat de knop niet van de rest kan afgehaald worden.Hoe krijg ik ze dan mooi weggewerkt in een frontplaatje

Bij diezelfde knop zit ook een groen Ledje (dat je kan zien onder de volumeknop).Ik heb het een beetje proberen te schetsen.Nu wil ik die vervangen door een blauw ledje.Het solderen is geen probleem ik moet enkel weten hoe zo'n ledje noemt een code of zo.

• Anarril
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
ik neem even aan dat je het brede stuk van de volume knop (het plastic) er wel af kan halen. In dat geval: gaatje maken in het plastic, achterop het plastic een 'hoekje' (zo'n metalen dingetje om twee planken onder een vaste hoek te bevestigen) vastlijmen en daarna het printplaatje aan het nu horizontaal uitstekende gedeelte van het hoekje vastlijmen. Terwijl de lijm nog vloeibaar is kan je precies regelen hoeveel de knop uitsteekt. En dan de plastic knop weer op. hoe je dat dan doet zonder die plastic knop te verwijderen...?
Wegsnijden/afzagen (van het ijzeren stangetje dus) en vervangen voor een zelfgemaakte? (NA dat het ding bevestigt is dus :P)
Enne; een code voor ledjes:??
succes in elk geval!

Verwijderd

Dit is volgens mij case modding :)

moved